آغاز ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران از سوم اسفند 98

نمایه بانک : مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به نحوه ثبت‌نام خبرنگاران برای طرح ترافیک سال ۹۹ گفت: مهلت ثبت‌نام در حال حاضر فقط تا پایان اسفند خواهد بود.
  • پنجشنبه 8 اسفند 1398 ساعت 11:51

نویسنده و خبرنگار : نازیلا محمدی

به گزارش نمایه بانک ، عمار سعیدیان فر (مدیر واحد ساماندهی محدوده ها و طرح های ترافیکی شهرداری تهران) با اعلام این خبر گفت : براساس مصوبه شورای شهر تهران، در حدود ۳ درصد از طرح ترافیک به موارد خاص اختصاص یافته است که شهرداری از این سهم ، دو سوم (سهمیه موارد خاص)  که حدود ۲۱۰۰ طرح تخفیف می‌شود را با تخفیف ۹۰ درصد برای خبرنگاران در نظر گرفته است. از روز شنبه سوم اسفندماه فرآیند ثبت نام آرم طرح ترافیک سال ٩٩ خبرنگاران آغاز می شود و خبرنگاران می توانند با مراجعه به سامانه تهران من آن را انجام دهند. 

وی در ادامه افزود : خبرنگاران پس از ورود به سامانه تهران من، قسمت "خدمات طرح ترافیک" به بخش زیرمجموعه آن "خدمات خاص خبرنگاران و عکاسان" بروند و مدارک خود شامل؛ معرفی نامه و گواهی اشتغال به کار ، بیمه خبرنگاری و یا ۱۰ اثر خود را در این بخش  بارگذاری کنند.

با توجه به اینکه بیشتر خبرنگاران در سال گذشته در این سامانه ثبت نام کرده اند و امسال نیز خبرنگاران متقاضی این طرح لازم است تا پایان اسفندماه مدارک خواسته شده را طبق روال ثبت نامی بارگزاری کنند . پس از اتمام زمان ثبت نام ، فرآیند بررسی ها آغاز خواهد شد. ضوابط پذیرفته شدن در طرح ترافیک خبرنگاران مانند سال گذشته است و خبرنگارانی که تمایل به دریافت طرح ترافیک ندارند می‌توانند برای دریافت کارت بلیت مترو رایگان اقدام کرده و همان مدارک را برای دریافت کارت بلیت بارگذاری کنند.

عمار سعیدیان‌فر مدیر واحد ساماندهی محدوده‌ها و طرح‌های ترافیکی شهرداری تهران در خصوص ثبت‌نام طرح ترافیک خبرنگاران از سوم اسفند آغاز شده است، گفت: ارائه معرفی‌نامه و گواهی اشتغال به کار همچنین بیمه خبرنگاری یا ۱۰ اثر و نمونه خبر‌های منتشر شده برای ثبت‌نام طرح ضروری است و باید همه این مدارک در صفحه تهران من بارگذاری شود.

سعیدیان‌فر توجه به این امر را لازم دانست که مهلت ثبت نام در این طرح  تا پایان اسفند بوده و شیوه ومهلت ثبت نام کارت رایگان مترو و اتوبوس  نیز مشابه ثبت‌نام طرح ترافیک است.

 

روند ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران در  زیر آمده است: 

ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹ از اول اسفند ماه آغاز شده است. خبرنگاران متقاضی و واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت https://my.tehran.ir و کلیک بر روی گزینه «ورود» در ۷ مرحله برای دریافت طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹ ثبت نام کنند.

مرحله اول:

اگرسال گذشته در سامانه تهران من ثبت نام کرده‌اید، ابتدا در بالای صفحه بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹

مرحله دوم:

در این مرحله شماره موبایلی که هنگام ثبت در سامانه تهران من معرفی کرده‌اید را وارد و ارسال  کنید تا برایتان کد ارسال شود.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹

مرحله سوم:

کد ارسالی را وارد کرده و بر روی دکمه ورود کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹

مرحله چهارم:

سپس بر روی نام کاربری خود در گوشه سمت راست بالا پنجره کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران در سال 99

مرحله پنجم:

در پایین صفحه بر روی گزینه "خبرنگار هستم" کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاران در سال 99

مرحله ششم:

در بالای صفحه بر روی "افزودن" کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹

مرحله هفتم:

در این بخش مدارک و اطلاعات خواسته شده  را وارد کنید و بر روی دکمه ثبت کلیک کنید.

نحوه ثبت نام طرح ترافیک خبرنگاری سال ۹۹ 

اکنون مدارک شما کامل بارگذاری شده و می توانید منتظر تصمیم گیری تهران من برای دریافت طرح یا کارت بلیط رایگان خبرنگاری شوید ....

 

توجه : خبرنگارانی که تا کنون در تهران من ثبت نام نکرده‌اند، پس از ورود به سامانه  تهران من ابتدا باید بر روی گزینه "ثبت نام" کلیک کنند و پس از آن که مشخصات خود را ثبت کردند، با کلیک بر روی گزینه "ورود" مراحل ثبت نام طرح ترافیک یا کارت بلیط رایگان خبری را آغاز کنند.


ثبت نظر

ارسال