اخبار و رویدادهای عراق در یک نگاه / چهارشنبه 24 شهریور

تهران – ایرنا - کشته شدن ده ها تروریست در عملیات ارتش عراق در استان نینوا، فرود پنج جنگنده عراقی به پایگاه هوایی عین الاسد الانبار و بازگشت دو هزار و 500 آواره عراقی به منطقه الکرمه استان الانبار از جمله اخبار و رویدادهای مربوط به عراق در روز چهارشنبه 24 شهریورماه است.
  • چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 19:31
** کشته شدن ده ها تروریست در عملیات ارتش عراق در استان نینوا
فرمانده عملیات استان نینوا اعلام کرد که طی دو روز گذشته در ضد حمله های نیروهای ارتش عراق علیه تروریست های داعش در منطقه قیاره در این استان، 87 تروریست کشته شده اند.

** شمارش معکوس برای شروع نبرد آزادسازی موصل آغاز شد
نیروهای ارتش عراق اطلاعیه هایی را در مناطق تحت اشغال گروه تروریستی داعش در استان موصل در شمال عراق با موضوع دور شدن ساکنان محلی از مناطق تحت اشغال داعش توزیع کردند که با این اقدام به نظر می رسد شمارش معکوس برای شروع آزادسازی این استان را آغاز شده است.

** فرود پنج جنگنده عراقی به پایگاه هوایی عین الاسد الانبار
منابع نظامی در استان الانبار عراق اعلام کردند که پنج جنگنده - بمب افکن نیروی هوایی ارتش عراق پس از 13 سال در پایگاه هوایی عین الاسد منطقه البغدادی واقع در استان الانبار به زمین نشستند.

** بازگشت دو هزار و 500 آواره عراقی به منطقه الکرمه استان الانبار
عضو شورای استان الانبار از بازگشت دو هزار و 500 آواره عراقی به منطقه الکرمه (13 کیلومتری شرق فلوجه) واقع در استان الانبار خبر داد.

** معاون وزیر خارجه آمریکا برای گفت وگو با مقام های عراقی وارد بغداد شد
معاون وزیر خارجه آمریکا برای گفت وگو و بررسی مسایل سیاسی، اقتصادی و امنیتی با مسؤولان عراقی، وارد بغداد پایتخت عراق شد.

** واژگونی قایق مهاجران عراقی در دانوب با 2 کشته و 4 مفقود
در جریان واژگونی قایق کوچک حامل مهاجران غیرقانونی در رودخانه دانوب در داخل کشور بلغارستان، دستکم دو شهروند عراقی غرق شدند و هنوز از سرنوشت 4 تن دیگر از آنان اطلاعی دردست نیست.
خاورم**9364**1144

ثبت نظر

ارسال