سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب در زمینه ازدواج سرلوحه کار مسئولان باشد

اردستان، کاشان - ایرنا - فرماندار اردستان گفت: سیاست های کلی رهبر معظم انقلاب در ارتباط با ازدواج و طلاق باید سرلوحه کار مسئولان قرار گرفته و به طور دقیق اجرایی شود.
  • چهارشنبه 24 شهریور 1395 ساعت 20:3
به گزارش ایرنا، علیرضا غیور روز چهارشنبه در جلسه ستاد جوانان تحت عنوان وضعیت ازدواج در شهرستان در فرمانداری اردستان افزود: در خصوص ازدواج سه دوره را باید مدنظر قرار داد، دوره قبل از ازدواج، حین و بعد از ازدواج و آسیب شناسی صورت گرفته در مورد تحکیم ازدواج باید مد نظر باشد.
وی با بیان این که مسائل اقتصادی نمی تواند مانع از برگزاری ازدواج شود تصریح کرد: طبق آمارهای موجود در سال گذشته از بین 685 هزار ازدواج ثبت شده در کشور بیشترین ازدواج ها مربوط به استان های کمتر توسعه یافته بوده است.
غیور با اشاره به این که استان تهران و اصفهان که از استان های برخوردار هستند کمترین ازدواج را در سال گذشته داشته اند تصریح کرد: متاسفانه بیشترین طلاق در مناطق شمال تهران که از نظر اقتصادی وضعیت مناسبی دارند اتفاق افتاده است.
فرماندار اردستان گفت: باید مساله های حاشیه ای را کنار گذاشت و برنامه جامع تهیه و زمینه ازدواج مناسب و آگاهانه را برای جوانان فراهم کرد.
در این مراسم رئیس دفتر نماینده مردم اردستان در مجلس گفت: القای فرهنگ غرب در خصوص ازدواج یکی از مسائل مشکل ساز جامعه است.
حجت الاسلام حمیدرضا توکلی زاده افزود: کار فرهنگی مقوله بسیار سنگین و مشکلی است همین طور تجمل گرایی و مسائل اقتصادی مشکلاتی در سر راه ازدواج جوانان فراهم کرده است.
7408/7431

ثبت نظر

ارسال