همکاری کشورها نقش مهمی در تامین امنیت، ثبات و پایداری حمل و نقل بین المللی ایفا می کند

عشق آباد- ایرنا- معاون دبیر اجرایی کمیسیون اقتصادی اروپایی سازمان ملل، گفت: همکاری کشورها نقش مهمی در تامین امنیت، ثبات و پایداری حمل ونقل بین المللی ایفا می کند.
  • جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 11:14
به گزارش خبرنگار اعزامی ایرنا، «اندره واسیلی» امروز جمعه در همایش رسانه ای نخستین کنفرانس جهانی حمل و نقل پایدار در عشق آباد اضافه کرد: برای دستیابی به حمل و نقل پایدار در جهان باید توسعه حمل و نقل ترکیبی و چند وجهی در بین جامعه جهانی و کشورها مورد توجه قرار گیرد.
وی اضافه کرد: همکاری کشورها در سازمان های بین المللی از جمله اکو و شانگهای برای همکاری های منطقه ای اهمیت زیادی دارد و گفت و گو های کشورها نیز در این زمینه بسیاری از موانع این بخش را برطرف می کند.
این مقام سازمان ملل افزود: برگزاری نخستن کنفرانس جهانی حمل و نقل پایدار در عشق آباد برای ما اهمیت زیادی دارد تا از این طریق بتوانیم مسایل مختلف این بخش در همکاری های بین المللی را بیشتر مورد برسی قرار دهیم.
وی با اشاره به اینکه این کنفرانس می تواند همکاری کشورهای جهان را در حوزه حمل و نقل توسعه دهد، گفت: هر روز شاهد ارتقای سطح همکاری ها در حوزه حمل و نقل جهانی هستیم و این مساله می تواند تفاهم بین الملی کشورها را در این عرصه ارتقا دهد.
به گزارش ایرنا، همایش رسانه ای کنفرانس جهانی حمل و نقل پایدار امروز 26 شهریورماه در عشق آباد پایتخت ترکمنستان آغاز به کار کرد و تا فردا(شنبه) ادامه دارد.
اقتصام** 1108**9189** 1701

ثبت نظر

ارسال