یک تعویض طلایی در تاریخ فوتبال ایران

نمایه بانک : بازیکن شماره 20 تیم ملی مراکش به شکلی معجزه آسا باعث پیروزی ایران در بازی امشب شد.
  • جمعه 25 خرداد 1397 ساعت 22:43

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ورزش سه ، تیم ملی فوتبال ایران امشب اولین بازی خود را در جام جهانی 2018 روسیه در مقابل تیم مراکش انجام داد.


در جریان این بازی موقعیت های مختلفی برای هر دو تیم به وجود آمد که بی دقتی مهاجمان و البته درخشش دروازه بان ها باعث بسته ماندن قفل دروازه ایران و مراکش شد.

حدود دقیقه 77 این بازی ایوب الکعبی، مهاجم نوک مراکش که از روزهای خوب خود فاصله داشت از زمین بازی به بیرون رفت. به جای الکعبی دیگر مهاجم مراکش یعنی عزیز بوهادوز وارد زمین شد. مهاجم تیم سن پائولی آلمان که ذخیره یک مهاجم شاغل در لیگ مراکش شده بود، به زمین رفت تا برای تیمش در قامت یک لژیونر تاثیرگذار ظاهر شود و مقابل دروازه ایران خطرآفرینی کند.

 

اما کار برای بوهادوز به نحو دیگری رقم خورد و دروازه ای که او مقابلش ضربه زد، صدها متر دورتر از دروازه ای بود که خود او انتظار باز کردنش را می کشید. در دقیقه 91 احسان حاج صفی پشت یک توپ در سمت راست دفاع مراکش ایستاد، به این امید که احتمالا آخرین ضربه ایستگاهی بازی را برای ساختن گل ایران بزند. سانتر کوتاه احسان با وجود اینکه به هیچ مهاجمی از تیم ایران نرسید، اما برای تبدیل شدن به گل نیازی هم به بازیکن سفیدپوش نداشت. یک مهاجم سرخپوش که همان عزیز بوهادوز بود، با ضربه سر دروازه تیم خودی را فروریخت و دنیا را هم روی سر خودش خراب کرد.

 

 

ویژه تر از طارمی، مجید حسینی و قدوس، این عزیز بوهادوز بود که به عنوان یک تعویض طلایی در تاریخ فوتبال ایران نام خود را ماندگار کرد؛ تعویضی که برای تیم حریف صورت گرفت، ولی ایران را در آستانه یک افتخار بی نظیر قرار داد.


ثبت نظر

ارسال