نیروهای مسلح ایران قهرمان مسابقات تیروکمان ارتش های جهان شد

نمایه بانک : تیم تیروکمان نیروهای مسلح ایران در نخستین دوره مسابقات تیروکمان ارتش های جهان (سیزم) با کسب سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز عنوان قهرمانی این دوره از رقابت ها را از آن خود کرد.
  • جمعه 25 آبان 1397 ساعت 14:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایرنا ،از فدراسیون تیراندازی با کمان، در این مسابقات که به عنوان نخستین دوره با شرکت هفت تیم از کشورهای روسیه، چین، کره شمالی، اوکراین، سریلانکا، برزیل و تیم نیروهای مسلح از ایران به میزبانی تهران برگزار شد، پس از تیم نیروهای مسلح ایران تیم های از روسیه و چین عنوان دوم و سوم این رقابت ها را کسب کردند.
تیم نیروهای مسلح کشورمان با 15 ورزشکار زن و مرد در دو بخش کامپوند و ریکرو موفق به کسب هفت مدال شامل سه مدال طلا، یک نقره و سه برنز شد و در مجموع تیمی عنوان قهرمانی را به دست آورد.
تیم نیروهای مسلح دربخش کامپوند تیمی زنان یک مدال طلا و یک برنز کسب کردند و نمایندگان روسی این رقابت ها مدال نقره را از آن خود کردند.
کمانداران ایران در بخش کامپوند تیمی مردان مدال طلا را به دست آوردند و تیم های روسیه و سریلانکا به ترتیب در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.
در کامپوند انفرادی زنان ، کمانداران روس سکوی اول و دوم این رقابت ها را کسب کردند و ایران به مدال برنز این رقابت ها دست یافت .همچنین در کامپوند انفرادی مردان، مدال های طلا و نقره به نمایندگان کشورمان رسید و مدال برنز نیز به گردن کمانداری از روسیه آویخته شد.
در ریکرو تیمی زنان ، تیم های کره شمالی، روسیه و ایران به ترتیب اول تا سوم شدند و در بخش مردان این رشته چین اول شد و تیم های کره شمالی و روسیه عنوان دوم و سوم را بدست آورند.
در بخش ریکرو انفرادی زنان نمایندگان روسیه، کره شمالی و ایران و در بخش انفرادی مردان چین، روسیه و کره شمالی عناوین برتر را کسب کردند.


ثبت نظر

ارسال