حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید:

مطالبه‌گری درست و نقش آن در مبارزه با مفاسد اقتصادی بسیار اهمیت دارد

نمایه بانک : باید مطالبه‌گری درست در کشور شکل بگیرد و با مفاسد اقتصادی برخورد شود. قطعاً مطالبه‌گری عمومی در ریشه‌کن شدن فساد بسیار تأثیرگذار است و باید این موضوع در کشور شکل بگیرد.
  • چهارشنبه 11 اردیبهشت 1398 ساعت 1:55

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا، حجت‌الاسلام ذکریا نیکویی در همایش دیپلماسی اقتصادی و رونق تولید، عنوان کرد: در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی انجام شده است ولی برخوردها یکسان نیست.



وی افزود: با کولبری که حجم محدودی از کالا را وارد می‌کند، برخورد جدی می‌شود ولی با آقازاده‌هایی که کانتینر، کانتینر قاچاق وارد کشور می‌کنند، هیچ برخوردی نمی‌شود. بنابراین قانون مشکل چندانی ندارد و مشکل در نوع برخوردها است.

 

سفیر مردمی اقتصاد مقاومتی بیان کرد: وقتی قیمت پیاز و گوشت تا این میزان بالا می‌رود، باید پشت پرده آن مشخص شود. باید با مافیاهایی که در کشور وجود دارد و قدرت دارند برخورد شود تا شاهد مشکلات این‌چنینی نباشیم.



وی ادامه داد: دولت بیشتر تمرکز خود را در ارتباط با غربی‌ها گذاشته است و اگر به همین میزان برای ارتباط با کشورهای همسایه اهتمام داشت، بسیاری از مشکلات حل می‌شد. مقام معظم رهبری در ابتدای سال فرمودند که اگر بتوانیم تنها ۲۰ درصد نیاز کشورهای همسایه را تأمین کنیم، مشاغل بسیاری ایجاد می‌شود و بسیاری از مشکلات اشتغال رفع خواهد شد.

 

نیکویی تصریح کرد: باید مطالبه‌گری درست در کشور شکل بگیرد و با مفاسد اقتصادی برخورد شود. قطعاً مطالبه‌گری عمومی در ریشه‌کن شدن فساد بسیار تأثیرگذار است و باید این موضوع در کشور شکل بگیرد.


ثبت نظر

ارسال