واگذاری گازرسانی به بخش خصوصی

نمایه بانک : مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز گفت: شرکت ملی گاز نیروهای پیمانکاران خود را توانمند می‌کند تا از تخصص آنها در بخش‌های مختلف صنعت گاز به‌ویژه گازرسانی درون شهرها و روستاها بهره‌مند شود.
  • جمعه 18 خرداد 1397 ساعت 12:13

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از شانا، «سعید مومنی» از واگذاری گازرسانی به بخش خصوصی در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: به‌تازگی تفاهم‌نامه‌ای بین شرکت ملی گاز ایران و سازمان فنی و حرفه‌ای کشور امضا شد که بر اساس آن، سرمایه انسانی پیمانکارانی که با شرکت ملی گاز همکاری می‌کنند برای کسب مهارت و تخصص لازم از آموزش‌های مطابق استاندارد شرکت ملی گاز بهره‌مند می‌شوند.

وی با بیان این‌که از تخصص این نیروهای پیمانکار در همه بخش‌های صنعت گاز کشور که قابلیت برون‌سپاری داشته باشد، استفاده خواهد شد، افزود: اکنون 23 شهر با هدف واگذاری گازرسانی به بخش خصوصی در فهرست برون‌سپاری شرکت ملی گاز قرار گرفته‌اند تا بررسی و تایید صلاحیت شوند.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز افزود: پیمانکاران مختلفی در شهرها و روستاها با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشترکان و پیشبرد طرح‌های گازرسانی با شرکت ملی گاز همکاری می‌کنند.
وی اظهار داشت: برون‌سپاری‌های پراکنده در آینده‌ای نزدیک تجمیع می‌شوند تا پس از انتقال گاز از پالایشگاه‌ها تا ورودی شهرها، گاز به بخش خصوصی تحویل شود و شرکت ملی گاز بر کیفیت عملکرد پیمانکاران نظارت عالی خواهد داشت.


ثبت نظر

ارسال