سکه طی۲ ساعت ۱۲۰ هزار تومان گران شد!

نمایه بانک : بازار طلا و سکه که امروز کاهشی شروع شده بود طی چند ساعت و از ظهر امروز به بعد به دنبال افزایش نرخ دلار، با افزایش چشمگیر قیمت‌ها همراه شد و سکه تمام ۱۲۰ هزار تومان گران شد.
  • شنبه 23 تیر 1397 ساعت 17:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از ایسنا ، در بازار امروز سکه تمام طرح جدید ۱۷۵ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۷۴۰۰ تومان نسبت به آخرین قیمت هفته قبل ارزان شده بود اما دو - سه ساعت از این قیمت‌ها نگذشته بود که در پی افزایش نرخ ارز قیمت‌ها در بازار طلا و سکه هم افزایشی شد.

سکه تمام طرح جدید که تا ساعت ۱۳ امروز دو میلیون و ۷۲۰ هزار تومان فروخته می‌شد، اکنون به دو میلیون و ۸۴۰ هزار تومان رسیده است. همچنین نیم‌سکه که حدود ۷۰ هزار تومان کاهش قیمت نسبت به هفته قبل تجربه کرده بود و یک میلیون و ۳۰۵ هزار تومان قیمت داشت اکنون یک میلیون و ۳۵۵ هزار تومان فروخته می شود.

ربع سکه هم تا ظهر امروز ۶۷۵ هزار تومان فروخته می‌شد که در حال حاضر به ۷۰۰ هزار تومان رسیده است. سکه یک گرمی نیز از ۴۰۰ هزار تومان به ۴۰۵ هزار تومان افزایش یافته و هر گرم طلای ۱۸ عیار از ۲۲۹ هزار تومان به ۲۳۵ هزار تومان رسیده است.

قیمت دارد که نسبت به هفته گذشته با ۷۴۰۰ تومان کاهش قیمت همراه شده است. همچنین هر مثقال طلای ۱۷ عیار ۹۹۰ هزار تومان داد و ستد می‌شود.

در این باره محمد کشتی آرای - عضو هیات مدیره اتحادیه فروشندگان طلا و جواهر - به ایسنا گفت: بازار طلا هفته خود را با کاهش چشمگیر آغاز کرد و از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۳ قیمت‌ها کاهشی بود اما چند ساعت نگذشته بود که به دلیل افزایش قیمت ها در بازار ارز، قیمت طلا و سکه هم روند افزایشی به خود گرفت.

به گفته وی، این شرایط در حالی است که قیمت جهانی تغییر نکرده و تقاضا نیز در بازار افزایش نیافته است.

 


ثبت نظر

ارسال