اطلاعیه وزارت صمت در خصوص فرآیند مجوز تخصیص ارز

نمایه بانک : وزارت صمت در اطلاعیه ای، فرآیند مجوز تخصیص ارز را اعلام کرد. مراجعه حضوری- در صورت نیاز -فقط توسط مدیرعامل با همراه داشتن کارت بازرگانی و کارت ملی انجام می‌شود.
  • دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 18:0

به گزارش نمایه بانک ،  وزارت صنعت، معدن و تجارت طی اطلاعیه‌ای فرآیند ثبت سفارش‌‌های تعلیقی را تشریح کرد.

بر اساس این اطلاعیه، رسیدگی به تقاضاهای وارداتی متقاضیان واردات که به دلیل حجم ثبت سفارشات در سیستم بانکی در انتظار تخصیص ارز بودند در یک زمان‌بندی فشرده طی هفته گذشته توسط کارشناسان وزارت صمت مورد بررسی قرار گرفت و مواد و کالاهای اولویت‌دار واحدهای تولیدی تعیین و نتایج حداکثر تا پایان هفته جاری وارد سامانه جامع تجارت می‌شود.

با این تفاسیر متقاضیان واردات کالاهای اولویت‌دار می‌توانند تا پایان این هفته با مراجعه به درگاه سامانه تجارت از تصمیمات اتخاذی مطلع شوند. همچنین کلیه متقاضیانی که ثبت سفارش واردات کالا را در سامانه توسعه تجارت به‌صورت آنلاین انجام داده‌اند، حداکثر ظرف پنج روز کاری پس از تکمیل مدارک، پاسخ را از طریق سامانه مذکور دریافت خواهند کرد.

از سوی دیگر در این اطلاعیه به این موضوع اشاره شده است که چنانچه نسبت به موارد فوق نیاز به ارائه توضیحات دیگری باشد، مدیریت عامل واحد با در دست داشتن کارت بازرگانی و کارت ملی به میز خدمت مراجعه تا بتواند پاسخ سوالات خود را دریافت کند.

 

 

ثبت نظر

ارسال