۱۵۰ فقره تسهیلات اشتغالزایی بانک قرض الحسنه مهر ایران در روستاهای استان لرستان پرداخت می شود

نمایه بانک : این تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران باهدف حمایت از اشتغالزایی و کارآفرینی به منظور بهبود وضعیت اقتصادی و آبادسازی روستاهای کشور، به روستاییان شهرستان های کوهدشت و رومشگان استان لرستان پرداخت می شود.
  • شنبه 3 آذر 1397 ساعت 16:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک در مشارکت با بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی (ره) با هدف تقویت خیر جمعی ویژه محرومین و کمک به بهبود وضعیت اشتغال در روستاهای شهرستان های کوهدشت و رومشگان استان لرستان، مقرر است تا نسبت به پرداخت ۱۵۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اقدام گردد.

در این راستا، به هر یک از متقاضیان که توسط بنیاد برکت معرفی شده اند، تسهیلات قرض الحسنه ۳۰۰ میلیون ریالی برای پرورش دام سبک، گوسفند داری و زنبور داری پرداخت می شود.

همچنین، بانک قرض الحسنه مهر ایران به منظور تحقق سیاست های کلی اشتغال و با هدف تقویت زمینه های کسب و کارهای روستایی بالغ بر ۳۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی ۳۰۰ میلیون ریالی با کارمزد ۴ درصد به دامپروران شهرستان تکاب استان آذربایجان غربی پرداخت خواهد نمود.

بنا بر این گزارش، در راستای اجرای تفاهمنامه میان بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت، تا کنون بالغ بر ۲۵۰۰ فقره تسهیلات قرض الحسنه اشتغالزایی به ارزش ۲۰۰ میلیارد ریال به مناطق کمتر برخوردار کشور پرداخت شده است.

شایان ذکر است، اساسی ‌ترین هدف بانک قرض الحسنه مهر ایران و بنیاد برکت از کمک به راه‌اندازی طرح های توانمند سازی اقتصادی، اشتغال‌زایی پایدار برای مردم مناطق کمتر توسعه‌یافته‌ کشور است و در حال حاضر، این شیوه‌ به شکل قابل‌توجهی نتایج مثبت خود را نشان داده است.


ثبت نظر

ارسال