«ملی شو 3» را آنلاین ببینید/ بازدید عضو هیات مدیره از شرکت تولیدی صنعتی اتحاد موتور

نمایه بانک : تنها دو روز دیگر، مشتریان، مخاطبان و علاقه مندان به فناوری می توانند یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه بانکداری الکترونیک را تحت عنوان «ملی شو 3» شاهد باشند./ محمود شایان عضو هیات مدیره بانک ملی ایران ،علی موسوی زاده مدیر امور اعتباری، عباس پیروزی رئیس اداره کل بررسی طرح ها و محمدرضا محمود پناه سرپرست اداره کل اعتبارات از شرکت تولیدی صنعتی اتحاد موتور و کارخانه آن بازدید کردند.
  • دوشنبه 30 دی 1398 ساعت 13:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این رویداد قرار است تازه ترین دستاوردهای بانک ملی ایران در حوزه بانکداری نوین به نمایش درآید.


«ملی شو 3» گرچه با حضور تعداد مشخصی خبرنگار، فعالان نظام بانکی و مسئولان ارشد کشوری برگزار می شود، اما همه مشتریان و مخاطبان می توانند این رویداد را به صورت زنده تماشا کنند.


صفحه بانک ملی ایران در آپارات به نشانی https://www.aparat.com/BankMelli1307  روز دوم بهمن از ساعت 15 در انتظار بینندگان این رویداد بزرگ خواهد بود.


«سامانه 60» برای ارائه رمـز یکبـار مصـرف ملـی کـارت ، بانــک آفیســر، دسـتگاه VTM، دسـتگاه CRS، ملـی فانـد، ملـی بـازار، ســککوک، ویــدئو بــام و روبـات آلفـا بخشی از محصولات و خدمات معرفی شده در دوره های قبل ملی شو است.

 

بازدید عضو هیات مدیره از شرکت تولیدی صنعتی اتحاد موتور

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این بازدید محمود شایان عضو هیات مدیره، بر حمایت از تولید و رونق کسب و کار تاکید کرد.


محمود شایان ضمن اشاره به کمک به ایجاد کسب و کارهای جدید و حفظ کسب و کارهای کنونی اظهار داشت: بانک ملی ایران هر جا که لازم باشد با تمام توان در جهت حمایت از تولید و اشتغال و تولید کشور گام خواهد برداشت.


گفتنی است این شرکت در تولید انواع موتورها و مجموعه لوازم خودرو فعالیت دارد و دارای 2 سایت مجزا شامل بخش های مختلف خط تولید، مونتاژ، پرس، قالب سازی، انبار می باشد که هر دو بخش ها فعال و درحال تولید بوده است.


ثبت نظر

ارسال