وام بدون سپرده/ وام فوری بانک قرض الحسنه مهر ایران/ چهار درصد فوری بدون سپرده گذاری

نمایه بانک : بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در یک اقدام مشتری پسندانه تصمیم به ارائه وام فوری با سود 4 درصد گرفته است.
  • دوشنبه 25 اردیبهشت 1396 ساعت 20:59

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی  بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک تمایل به ارائه وام چهاردرصدی فوری دارد و مشخصات ان به شرح زیر است :

وام چهار درصدی بدون سپرده فوری بانک قرض الحسنه مهر ایران علاوه بر اینکه چهاردرصد می باشد شرایط بدون سپرده و دریافت فوری وام را نیز برای مشتریان خود فراهم نموده است. در این مطلب جزئیات بیشتری ذکر شده است :

با توجه به محدود بودن منابع قرض الحسنه در شبکه بانکی کشور و تقاضای بیش از ظرفیت جهت دریافت این نوع تسهیلات بانک مرکزی اولویت پرداخت این نوع تسهیلات را به بخش های اقتصادی تولیدی و همچنین ازدواج و اشتغال جوانان تخصیص می دهد بنابراین دریافت این تسهیلات برای همه مشتریان مقدور نمی باشد. بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای ترویج فرهنگ قرض الحسنه و بانکداری اسلامی اقدام به اجرای طرح تسهیلاتی نموده که در آن مشتری می تواند وام قرض الحسنه چهاردرصد را بدون سپرده گذاری دریافت نماید.


وام فوری


شرایط کسب وام چهار درصدی فوری بدون سپرده ( وام بدون سپرده )

در این طرح مشتری باید پس از افتتاح حساب یا تکمیل موجودی 50 درصد مبلغ وام درخواستی خود را نزد بانک به عنوان وثیقه تسهیلات تودیع نماید و همزمان اقدام به تشکیل پرونده تسهیلاتی خود نماید و بعد از تشکیل پرونده و تصویب آن توسط شعبه و یا سرپرستی استان بانک اقدام به پرداخت مبلغ درخواستی به حساب مشتری می نماید.


  • حداکثر مبلغ تسهیلاتی پرداخت شده به هر شخص : 150 میلیون ریال
  • حداکثر دوره بازپرداخت : 24 ماه می باشد.
  • نوع تسهیلات : قرض الحسنه
  • سود تسهیلات : صفر درصد
  • کارمزد تسهیلات : 4 درصد
  • مدت زمان سپرده گذاری : صفر( پرداخت فوری )

مثال 1 : 

شما برای دریافت 10 میلیون تومان تسهیلات باید مبلغ 5 میلیون تومان به حساب خود واریز نمایید و بانک مبلغ 10 میلیون تومان به حساب شما به عنوان تسهیلات با بازپرداخت 24 ماهه و قسط ماهیانه 454,000 تومان دریافت نمایید.

مثال 2 :
 وام درخواستی 15 میلیون تومان ،مبلغ آورده مشتری 7.5 میلیون تومان می باشد و بانک مبلغ 15 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه با باز پرداخت 24 ماهه و قسط ماهیانه 681,000 تومان به حساب شما واریز می کند.

برای دریافت اطلاعات تکمیلی و افتتاح سپرده و همچنین استفاده از دیگر طرح های بانک فرض الحسنه مهر ایران  مثل شرایط طلایی تسهیلات بانک قرض الحسنه مهر ایران به شعب بانک در سطح کشور مراجعه فرمایید.


نظرات

خبات آهی

درخواست وام 50تا100میلیون دارم

فاطمه

چرا باید 50 درصد مبلغ وام درخواستی خود را نزد بانک به عنوان وثیقه تسهیلات تودیع نماییم؟ مگه این پول خودش سود نداره ؟ این اسمش قرض الحسنه است ؟

مدیر 3 سال و 10 ماه و 22 روز پیش / پاسخ

پرسش خوبی است ... زنگ بزنید به بانک قرض الحسنه مهر ایران و ازشون سوال کنید و نظرتون رو بهشون بگید و اگر ابهامی هست با گفتگو مستقیم با کارشناسان بانک حتما رفع می شود انشالله

رضا

اگر پانزده ملیون پول بزارم چند ملیون پول میده قسط چقدر هست شرایط برداشت چه جور هست?

فاطمه چرتابی

من وام بیست میلیونی لازم دارم. بدون سپرده میتونم وام بگیرم ؟ شرایطش چیه؟

فاطمه رجبی

من فاطمه رجبی هستم درشیرازشدید به وام نیازدارم امامتاسفانه شرایط هافقط براتعدادی افرادخاص هست قبلااینگونه نبودوهمه راحت وام میگرفتن حالابه خانه دارهاوام نمیدهندبه کارمندهاوشاغل هافقط وام میدن مهم پرداختش هست

فاطمه رجبی

من فاطمه رجبی هستم در شیراز شدیدبه وام نیازدارم امامتاسفانه شرایط هافقط برای تعدادی افرادخاص هست قبلا اینگونه نبود و همه راحت وام میگرفتند حالابه خانه دارها وام نمیدهند. به کارمندها و شاغل ها فقط وام میدهند مهم پرداختش هست

محمد

ببخشید من برای وام اقدام کردم الان میخام انصراف بدم میشه؟؟

حسین رضایی

سلام من 50 میلیون وام میخوام و سپرده هم 10 میلیون تومن میتونم بزارم . چه کار باید انجام بدم؟ آیا میدن بهم و اینک اقساط چند میشه؟

مریم نیرومند

درخواست وام پانزده میلیونی دارم ؟ شرایط ان را لطفا توضیح دهید

مرتضی

اگه قراره ۷.۵ بدم دست بانک و ۱۵ ملیون بگیرم بعد این مگه سپرده گذاری نیست و اینکه ۷.۵ م مگه سود بهش تعلق نمی گیره ولی بانک که سود نده دیگه کجاش بدون درصده و یا ۴ درصده

حسینعلی یساری نژاد

وام سی میلیونی می خواستم .

علی

بانک قرض الحسنه مهرایران به دروغ میگوید وام می‌دهیم بدون سپرده ، بعدمیگوید ۵ میلیون تومان باید سپرده گذاری کنید . لعنت به دروغگو .

ثبت نظر

ارسال