با تصویب اعتباری بالغ بر ١٧ هزار میلیارد ریال در نیمه اول سال٩٦؛ بانک صادرات ایران زمینه ساز اشتغال ٣٩٦١ نفر می شود

نمایه بانک : بانک صادرات ایران در ٦ ماه نخست سال جاری، ١٩ طرح در بخشهای مختلف صنعتی، خدماتی و گردشگری به ارزش بیش از ١٧ هزار و ٧٢٢ میلیارد ریال تصویب کرده که با راه اندازی این طرح ها زمینه اشتغال بالغ بر ٣٩٦١ نفر به طور مستقیم فراهم خواهد شد.
  • سه شنبه 18 مهر 1396 ساعت 2:49

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، از کل اعتبار بیش از ١٧ هزار و ٧٢٢ میلیارد ریال مصوب شده، رقمی بالغ بر ٥٠٧ میلیارد ریال آن از محل منابع سپرده گذاری صندوق توسعه ملی و مبلغ ١٧ هزار و  ٢١٥ میلیارد و ٦٠٠ میلیون ریال مابقی، از منابع داخلی بانک صادرات ایران تامین اعتبار شده است.
به گزارش اداره کل بررسی طرح های بانک صادرات ایران، تسهیلات مصوب شده در بخش گردشگری، بر پایه تفاهمنامه منعقده مابین این بانک و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور صورت گرفته است.
علاوه براین، بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل با تشکیل سندیکای بانکی متشکل از بانکهای ملی، ملت، سپه، شهر و تجارت، تسهیلاتی به میزان ٥ هزار میلیارد ریال جهت تکمیل پروژه پدیده شاندیز در مشهد مقدس به تصویب رساند که در شرف انعقاد قرارداد و پرداخت تسهیلات است. 


نیمه اول سال ٩٦ با اعتباری بالغ بر ١٩٤٥ میلیارد ریال صورت گرفت؛

اشتغالزایی ٤٨٢٧ نفر با حمایت بانک صادرات ایران در استان قزوین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران در راستای تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید و اشتغالزایی، طی ٦ ماهه اول سال ٩٦ در استان قزوین، با اعطای ٤٤٢ فقره تسهیلات به ارزش بیش از ١٩٤٥ میلیارد ریال، برای ٤٨٢٧ نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم اشتغال ایجاد کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، حمایت از بنگاه های تولیدی و اشتغالزایی، با اعطای سرمایه های ثابت و در گردش و همچنین اعطای تسهیلات به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، از سیاست های این بانک در استان قزوین بوده که در قالب برنامه های اقتصاد مقاومتی، ١٧١ فقره تسهیلات به بنگاه های تولیدی بالغ بر ١٩٠٥ میلیارد ریال و ٢٧١ فقره تسهیلات به معرفی شدگان سازمان های حمایتی به میزان بیش از ٤٠ میلیارد ریال پرداخت شده است. 
علاوه بر این، طی مدت یاد شده در این استان ١٥٢٧ فقره وام قرض الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه بالغ بر ١٥٨ میلیارد ریال به متقاضیان اعطا شد. 


طی ٦ ماه اول سال ٩٦؛

بانک صادرات ایران ١٠٧٤ شغل در چهارمحال و بختیاری ایجاد کرد


به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بانک صادرات ایران در راستای اجرا و تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی و حمایت از طرح های تولیدی و اشتغالزا در استان چهارمحال و بختیاری، طی ٦ ماه اول سال ٩٦، با پرداخت بیش از ١٠٩ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کارگروه رونق تولید، زمینه اشتغال ١٠٧٤ نفر را (٤٩١ نفر به طور مستقیم و ٥٨٣ نفر به طور غیرمستقیم) فراهم کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، افزون بر اشتغالزایی در استان چهارمحال و بختیاری، این بانک تسهیلات دیگری را نیز در بخش های مشاغل خانگی، تسهیلات اقشار ویژه (جانبازان، ایثارگران و خانواده های معظم شهدا) و وام های قرض الحسنه اشتغالزایی به معرفی شدگان کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی جمعا به مبلغ ٩٤ میلیارد و ٤٥٠ میلیون ریال پرداخت کرده که در افزایش رفاه اجتماعی، توسعه اقتصادی و زدودن فقر و محرومیت از چهره استان نقش بسزایی داشته است

ثبت نظر

ارسال