کارگزاری بانک سامان حامی استارتاپ‌های بازار سرمایه/ اطلاعیه

نمایه بانک : همایش معرفی استارتاپ‌های برتر بازار سرمایه، با حضور استارتاپ‌های فعال در حوزه بازار سرمایه و مدیران ارشد بازار، با حمایت ویژه شرکت کارگزاری بانک سامان برگزار شد.
  • چهارشنبه 24 آبان 1396 ساعت 1:17

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، در این همایش که به همت کانون کارگزاران بورس و اوراق بهادار برگزار شد، استارتاپ‌های برتر به معرفی حوزه های فعالیت خود برای حاضران پرداختند.

براساس این گزارش، مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان در سخنانی خود در این همایش گفت: کارگزاری بانک سامان در راستای حمایت خود از استارتاپ‌ها و با همکاری شرکت بیمه سامان، اقدام به اعطای بیمه تکمیلی به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارتاپ کند.

براساس این گزارش، در پایان این همایش با حضور دکتر حسن امیری عضو هیات‌مدیره و معاون نظارت بر بورس‌ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، سیدروح‌الله میرصانعی دبیرکل کانون کارگزاران و دکتر حمیدرضا مهرآور رئیس هیات‌مدیره کانون کارگزاران و مدیرعامل شرکت کارگزاری بانک سامان از استارتاپ‌های برتر قدردانی شد.

گفتنی است، علاقه مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر از حمایت‌های شرکت کارگزاری بانک سامان با تلفن مستقیم 88795358-021 تماس بگیرند.

اطلاعیه 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ،به اطلاع مشتریان گرامی بانک سامان می‌رساند، پیرو اعلام شرکت ارتباطات سیار ایران، سیستم ارسال و دریافت پیامک مشترکین همراه اول از ساعت 1 تا 6 بامداد روز جمعه مورخ 26/08/96 قطع خواهد بود. به همین دلیل، ارسال و دریافت پیامک‌های بانکی نیز برای مشتریان بانک سامان که از سیم‌کارت‌های این اپراتور استفاده می‌کنند، امکان‌پذیر نخواهد بود.


ثبت نظر

ارسال