تسهیلات حمایتی ٢٤٦١ میلیارد ریالی بانک صادرات ایران در استان مرکزی

نمایه بانک : ​بانک صادرات ایران در راستای حمایت از برنامه های اقتصاد مقاومتی، رونق تولید، اشتغالزایی و عمل به مسئولیت های اجتماعی در استان مرکزی از ابتدای سال ٩٦ با اعطای ٣٩١٠ فقره تسهیلات بالغ بر ٢٤٦١ میلیارد ریال پرداخت کرده است.
  • چهارشنبه 8 آذر 1396 ساعت 23:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک صادرات، بخش های مختلف اقتصاد مقاومتی در استان مرکزی از ٣٩١٠ فقره تسهیلات حمایتی این بانک بهره مند شده اند که در این میان سهم تسهیلات هدایت شده برای کمک به رونق تولید به میزان ١٨٥٠ میلیارد ریال بیش از سایر بخش ها بوده که ٧٨ واحد تولیدی مستقیما از آن استفاده کرده اند.

علاوه براین، بیش از ٢٩ میلیارد ریال از تسهیلات حمایتی بانک صادرات ایران در این استان به بهسازی و نوسازی مسکن روستایی اختصاص یافته که در این چارچوب، ١٥٩ فقره تسهیلات دراختیار روستاییان قرار گرفت.

تسهیلات اعطایی بانک صادرات ایران به اقشار ویژه نیز در استان مرکزی سهم قابل توجهی داشته به نحوی که از ابتدای سال جاری ٣٩٣ فقره بالغ بر ٢٣٩ میلیارد ریال به خانواده های محترم شهدا، ایثارگران و جانبازان پرداخت شده است.

بنا بر همین گزارش، طی مدت مورد اشاره، ١٧٩ فقره وام مشاغل خانگی به میزان بیش از ٢٢ میلیارد ریال به معرفی شدگان از سوی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی و سایر مراجع توسط مدیریت شعب بانک صادرات ایران در استان مرکزی اعطا شد.

در این استان از ابتدای سال جاری ٣١٠٠ نفر از متقاضیان دریافت وام ازدواج و تهیه جهیزیه نیز از تسهیلات ویژه این بخش به میزان ٣٢٠ میلیارد ریال برخوردار شده اند.


ثبت نظر

ارسال