بازدید از شرکت خودرو سازی کارمانیا و فولاد بوتیای ایرانیان

نمایه بانک : معاون اعتبارات و بین الملل بانک مهر اقتصاد در بازدید از کارخانه خودروسازی کارمانیا و شرکت فولاد بوتیای ایرانیان با مدیران عامل آن ها دیدار و گفتگو کرد.
  • شنبه 25 آذر 1396 ساعت 23:57

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک مهر اقتصاد ، ایرج نیک اختر  معاون اعتبارات و بین الملل بانک - در بازدید از شرکت خودروسازی کارمانیا واقع در ارگ جدید بم، ضمن تقدیر از تلاش های انجام شده، گفت: تولید و اشتغال بنا بر فرمایشات رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) از ضرورت های اجتناب ناپذیر توسعه اقتصاد است.

وی گفت: چرخ اقتصاد مقاومتی را باید صنعتگران کشور به حرکت درآوردند و بانک ها ابزاری برای رونق و گردش مناسب و متناوب این فرآیند هستند که می کوشند تا ضمن سودآوری، اهرمی برای حل مشکلات باشند و در راستای مقاوم سازی اقتصاد گام بردارند.

در ادامه پویا سالاری - مدیر عامل کارخانه خودرو سازی کارمانیا - گفت: این یکی از شرکت های زیر مجموعه گروه کرمان خودرو می باشد که با هدف راه اندازی و توسعه خطوط پیشرفته تولید خودرو سازی از برندهای معتبر جهانی و ایجاد اشتغال در منطقه بم فعالیت می کند.

وی ادامه داد: تمرکز اصلی خودروسازی کارمانیا، بر تنوع، کیفیت محصولات، خدمات پس از فروش و رضایت مصرف کنندگان است و با راه اندازی خط تولید خودروی BYD  تلاش شده تا به این اهداف نائل آئیم.

سالاری گفت: تامین نقدینگی در وضعیت فعلی اقتصادی کشور مبدل به یکی از معضلات همگانی بخش صنعت شده و جا دارد تا بانک هایی مثل بانک مهر اقتصاد که دارای قدرت مالی و توان پرداخت تسهیلات کلان هستند از حوزه صنعت کشور حمایت کنند.

وی ضمن تشریح فرآیند مونتاژ خودروی های مختلف در دست تولید، عنوان کرد: در حال حاضر پنج محصول در دست تولید است که برای تولید این محصولات به نکات ارزنده ای چون اخلاقیات، تکیه بر تیم های مجرب فنی و تخصصی، خلق ارزش برای مشتری و ایمنی و سلامت سرنشین توجه می شود.

معاون اعتبارات بانک همچنین در بازدید از شرکت فولاد بوتیای ایرانیان در دیدار با خسروی راد -مدیر عامل این شرکت - ضمن اشاره به محاسن تولید داخلی عنوان داشت: یکی از محاسن بزرگ راه اندازی این کارخانجات، تولید اشتغال و بهبود فضای کسب و کار است که می تواند به مرتفع شدن معضل بیکاری کمک قابل توجهی نماید.

نیک اختر در ادامه گفت: سبد محصول خدمات و تسهیلات بانک مهر اقتصاد آماده ارائه هر گونه خدمات مالی و اعتباری است تا به عنوان ابزاری مهم در خدمت تولید و اشتغال کشور باشد.

وی عنوان داشت: سیاست های اعتباری سال جاری جذاب تر و اثرگذار تر از سال های قبل طراحی و ارائه شده است و انتظار می رود حجم گسترده و عظیم منابع مالی و پولی بانک در خدمت رونق اقتصادی جامعه قرار گیرد.

در ادامه خسروی راد عنوان داشت: واحد های زیر مجموعه این شرکت مانند کارخانه تولید گندله سنگ آهن، کارخانه فولاد سازی بوتیا، نیروگاه برق بوتیا، ایستگاه مانوری حمل و نقل ریلی و مجموعه انتقال و تصفیه آب و گاز بیش از 90 درصد روند فیزیکیشان به اتمام رسیده و در حال حاضر با دریافت تسهیلات از بانک مهر اقتصاد و خرید کلیه تجهیزات مورد نیاز، تولید گندله سنگ آهن آغاز شده است.

وی گفت: خرید دستگاههای تصفیه فاضلاب شهر کرمان، ایجاد فضای سبز و راه اندازی نیروگاه بخش دیگری از تسهیلات بانک مهر اقتصاد است که می تواند به ایجاد 2 هزار شغل مستقیم و  20 هزار شغل غیر مستقیم بیانجامد. 


ثبت نظر

ارسال