انتخاب تجربه مدیریتی بانک رفاه به عنوان مورد کاوی اقتصاد مقاومتی/ استفاده از همه ظرفیت های بانک رفاه برای تامین اعتبار بنگاه ها و رونق اقتصادی

نمایه بانک : تجربه مدیریتی بانک رفاه با عنوان"ارتقای بهره وری واحدهای بانک" در طرح بهینه کاوی تجارب موفق مدیریتی در حوزه اقتصاد مقاومتی، به عنوان مورد کاوی حوزه اقتصاد مقاومتی انتخاب شد.
  • سه شنبه 28 آذر 1396 ساعت 2:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ، در مراسمی که به همین منظور 22 آذر ماه سالجاری از سوی مرکز مدیریت دولتی برگزار شد، بانک رفاه به عنوان یکی از 28 منتخب این طرح موفق شد گواهینامه حضور در طرح بهینه کاوی تجارب مدیریتی را دریافت کند.
ارائه الگوهای موفق، ایجاد انگیزه در دستگاه های اجرایی و بنگاه های اقتصادی برای پرداختن به سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و به اشتراک گذاری دستاوردها و تجارب موفق سازمان ها از اهداف اصلی اجرای این طرح بود. 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک رفاه ،  « بانک رفاه همراستا با نظام بانکی در طرح رونق اقتصادی حضور چشمگیر دارد و در تأمین اعتبار برای بنگاه های خرد، کوچک و متوسط از تمام ظرفیت های خود استفاده می کند.»
دکتر سهمانی مدیر عامل بانک رفاه با اعلام این مطلب گفت: « طرح توسعه اشتغال یکی از مهمترین طرح های دولت است که ارتباط ویژه ای با رسالت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی دارد. در این طرح قرار است 200 هزار میلیارد ریال تسهیلات توسط نظام بانکی تخصیص یابد و بانک رفاه هم باید برنامه ریزی های لازم را داشته باشد.»
وی افزود: « حوزه های اعتباری و اجرایی لازم است با هماهنگی و همسویی نقش خود را در توسعه اشتغال به نحو مطلوب ایفا کنند.»
دکتر سهمانی با بیان اینکه سیاست های اعتباری بانک رفاه همراستا با سیاست های اعتباری بانک مرکزی و در جهت تحقق اهداف کلان اقتصادی دولت است، اظهار داشت: « مجموعه سیاست های اعتباری بانک، کارایی و اثر بخشی لازم را در برآورده ساختن انتظارات ذی نفعان و اجرای برنامه های اعتباری بانک داراست و این سیاست ها به خوبی می تواند بانک را هدایت کند. »

ثبت نظر

ارسال