آمادگی بانک شهر برای حمایت از تجهیز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر تبریز

نمایه بانک : مدیرعامل بانک شهر از آمادگی این بانک برای حمایت از تجهیز و نوسازی ناوگان اتوبوسرانی کلان شهر تبریز خبر داد.
  • جمعه 6 بهمن 1396 ساعت 2:32

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، دکتر حسین محمد پورزرندی با اشاره به اینکه حمایت از توسعه حمل و نقل عمومی در شهرهای مختلف به ویژه کلان شهرها همواره در صدر برنامه های بانک شهر قرار داشته است،گفت: توجه به عمران و آبادانی شهرها برگ زرینی در افتخارات بانک شهر است.

وی با بیان اینکه شهرداری تبریز، همواره پشتیبان بانک شهر بوده‌ است، افزود: در سایه همین پشتیبانی، این بانک توانسته در پروژه ها و طرح های عمرانی و فرهنگی مهم کلان‌شهر تبریز نقش‌آفرینی کند.

پورزرندی توسعه کارت شهروندی در تبریز را از طرح‌های مهم  بانک شهر در این کلان شهر عنوان کرد و ادامه داد: تسهیل در استفاده از  خدمات حمل‌‌و نقل عمومی کلان‌شهرهای کشور، با فراگیرشدن این کارت میسر خواهد شد.

مدیرعامل بانک شهر با تاکید بر اینکه کارت شهروندی توانسته به فرآیندهای مالی خرد سرعت ببخشد، تصریح کرد: توسعه این کارت‌ در سراسر شهرهای کشور یکی از برنامه‌های مهم بانک شهر در راستای مدیریت پول خرد است‌.

وی تصریح کرد:در آینده نزدیک استفاده از کارت شهروندی درتمامی حوزه های خدماتی و به ویژه حوزه حمل ونقل عمومی شهرهای کوچک نیز توسعه خواهد یافت.


ثبت نظر

ارسال