معرفی خدمات جدید شرکت کارگزاری بانک سامان در فاینکس2018 / حضور بیمه سامان در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

نمایه بانک : شرکت کارگزاری بانک سامان در یازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه خدمات جدید خود را به فعالان بازار سرمایه ارایه می‌کند. / شرکت بیمه سامان در نمایشگاه یازدهم (FINEX2018) که با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا شده است، حضوری فعال دارد.
  • سه شنبه 28 فروردین 1397 ساعت 23:18

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، سیدرضا فاطمی مدیر توسعه و بازاریابی شرکت کارگزاری بانک سامان با اعلام این خبر تصریح کرد: دو سامانه نرم‌افزاری معاملاتی برای نخستین‌بار در این نمایشگاه به‌صورت رسمی به فعالان بازار سرمایه ارایه می‌شود. همچنین در جلسه با مشتریان و فعالان ویژه بازار سرمایه، طرح‌های خاص شرکت معرفی خواهد شد.

مدیر توسعه و بازاریابی شرکت کارگزاری بانک سامان معرفی نرم‌افزار افتتاح حساب غیرحضوری سامانکس را از دیگر برنامه‌های این شرکت برای نمایشگاه فاینکس یازدهم اعلام و تصریح کرد: همزمان با سالگرد آغاز فعالیت سامانه «آنلاین سامان»، قرعه‌کشی بزرگی در محل غرفه شرکت کارگزاری بانک سامان در سالن 40 با ده‌ها جایزه نفیس برگزار خواهد شد.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از 27 تا 30 فروردین‌ماه از ساعت 10 تا 18 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و غرفه شرکت کارگزاری بانک سامان در سالن 40 پذیرای علاقمندان و فعالان است.

حضور بیمه سامان در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط‌ عمومی بانک سامان ، شرکت بیمه سامان در نمایشگاه یازدهم (FINEX2018) که با حضور گسترده شرکت‌های داخلی و خارجی در زمینه بورس، بانک و بیمه برپا شده است، حضوری فعال دارد.

این شرکت، با هدف ارائه دستاوردها و خدمات نوین بیمه‌ای  در جهت آگاهی سازی خدمات بیمه‌ای، ایجاد و گسترش زمینه همکاری با دست اندرکاران و متخصصان این عرصه، در نمایشگاه مزبور حضور یافته است.

گفتنی است، یازدهمین نمایشگاه بورس٬ بانک و بیمه با حضور بانک‌های دولتی و خصوصی، مؤسسه‌های مالی و اعتباری، شرکت‌های بیمه، کارگزاران بورس و فعالان بازارهای مالی از ۲۷ تا ۳۰ فروردین ماه جاری از ساعت ۱۰ الی ۱۸ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزارمی‌شود.


ثبت نظر

ارسال