سودآوری شعب بانک ملی ایران به طور مستمر کنترل می شود/ روابط عمومی برای ارایه عملکرد مثبت باید به توانمندی های روز مجهز باشد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران با اشاره به سیاست سال جاری این بانک مبنی بر کسب سود و کارمزد و افزایش درآمد گفت: سودآوری شعب بانک در سال جاری به طور مستمر کنترل می شود./ مدیرعامل بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت جایگاه و نقش روابط عمومی گفت: بانک ملی ایران با 90 سال قدمت، زمانی می تواند در جایگاه واقعی خود قرار گیرد که روابط عمومی، محصولات و خدمات آن را به نحو مطلوب معرفی کند.
  • پنجشنبه 20 اردیبهشت 1397 ساعت 4:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش بررسی عملکرد سال 96 و تبیین برنامه های راهبردی سال 97 این بانک در بابلسر با اشاره به اهمیت پیگیری و اجرای اهداف سال جاری عنوان کرد: روسای واحدها باید اجرای این اهداف را رصد و کنترل کنند و هیات مدیره نیز به طور مستمر عملکرد واحدها را بررسی می کند.

وی با بیان اینکه کارنامه بانک در سال گذشته مطلوب و در بسیاری از امور تحسین برانگیز است، افزود: انضباط مالی باید یکی از امور مهم واحدها باشد و آن را به طور جدی در دستور کار قرار دهند.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان اینکه افتتاح حساب جاری بدون ارایه دسته چک یکی از عوامل مهم جذب منابع و سپرده ها محسوب می شود، تصریح کرد: همچنین با توجه به مناسبت های متعدد در تقویم کشور، افزایش صدور کارت هدیه نیز باید به طور ویژه از سوی شعب دنبال شود.

حسین زاده با تاکید بر اینکه در معاملات اعتباری، خرید دین باید بیش از پیش در دستور کار قرار گیرد، اظهار کرد: این بخش می تواند منابع ارزان قیمت برای بانک به همراه داشته باشد و از این رو توجه ویژه به خرید دین ضروری است.

وی با بیان اینکه واحدهای بانک باید برای ارایه خدمات ال سی و ضمانتنامه به سراغ شرکت ها بروند، ادامه داد: باید از ظرفیت های بین المللی بانک نیز به نحو مطلوب استفاده شود و بر این اساس باید ال سی داخلی و خارجی مورد توجه قرار گیرند. همچنین با توجه به اهمیت ضمانتنامه ها، باید آموزش های لازم در این خصوص به همکاران ارایه شود.

ضرورت توجه مسئولان واحدهای بانک به حفظ نظم و آراستگی کارکنان و همچنین محیط شعب و خودپردازها از دیگر تاکیدات مدیرعامل بانک ملی ایران در این همایش بود.

حسین زاده با بیان این که مبارزه با پولشویی در کشور ما به شدت توسط نهادهای بین المللی از جمله FATF رصد می شود، اظهار کرد: از آنجایی که بحث مبارزه با پولشویی اهمیت بسیاری برای وجهه بین المللی کشور دارد و این موضوع برای بانک ملی ایران و نظام بانکی کشور نیز بسیار با اهمیت است، بنابراین همه باید در جهت تحقق محورهای آن تلاش کنیم.

وی درباره ادغام شعب بانک نیز بیان کرد: ادغام شعب در مکان هایی که فاصله آنها کم است، ضروری بوده تا علاوه بر کاهش هزینه، مشکل کمبود نیرو در شعب نیز رفع شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار ارز و نوسانات آن، خرید تجهیزات مورد نیاز واحدها باید با سرعت بیشتری انجام شود.

در پایان این همایش نیز، روسای شعب اسکان و حافظ بانک به جهت عملکرد موفق در سال گذشته توسط مدیرعامل بانک مورد تقدیر قرار گرفتند.

در این همایش دو روزه، چندین پانل تخصصی و پرسش و پاسخ با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار و مهم ترین برنامه های این بانک در بخش های مختلف مورد بحث و بررسی قرار گرفت.


روابط عمومی برای ارایه عملکرد مثبت باید به توانمندی های روز مجهز باشد

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ،  دکتر محمدرضا حسین زاده در همایش روسای دوایر و کارشناسان روابط عمومی های سراسر کشور این بانک در بابلسر، بر توانایی کارکنان روابط عمومی به عنوان یکی از لازمه های موفقیت در ایجاد تعامل مثبت متقابل میان مدیران و کارکنان از سویی و همچنین بانک و مشتریان از سوی دیگر تاکید کرد.

وی با تاکید بر اینکه امروز هر همکار یک سخنگو، خبرنگار و تریبون به حساب می آید، افزود: امروز نوع جدید رسانه ها و سرعت بالای انتقال اطلاعات، ضرورت بهره مندی از ابزارها و رسانه های دیجیتال را بیش از پیش کرده و مسئولان روابط عمومی برای ارایه عملکرد مثبت باید به این توانمندی ها و ابزارها مجهز شوند.

حسین زاده با تاکید بر اینکه بانک ملی ایران به جهت برخورداری از تاریخچه غنی و همچنین تعداد بالای شعب، کارکنان و مشتریان، پتانسیل بسیار بالایی در بخش اطلاع رسانی دارد، اظهار کرد: روابط عمومی باید در این راستا با بهره گیری از فنون حرفه ای عرصه اطلاع رسانی و تبلیغات، توانمندی ها و قابلیت های بانک را به جامعه معرفی کند.

به گفته وی، امکانات و قابلیت های گسترده بانک ملی ایران در حال حاضر به قدری زیاد است که داشتن هر کدام از آنها برای سایر سازمان ها موجب موفقیت می شود و لذا باید برای معرفی و اطلاع رسانی جذاب این حجم از خدمات، برنامه ریزی ویژه داشت.

در ادامه این همایش نیز سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با بیان اینکه روابط عمومی ها کلیدی ترین وظیفه در هر سازمان را عهده دار هستند، بیان کرد: در هر سازمانی اگر بزرگ ترین و برترین محصولات و خدمات هم ارایه شود اما روابط عمومی نتواند تصویرسازی مناسبی از آن داشته باشد، قطعا موفقیتی حاصل نمی شود. ضمن اینکه تصویرسازی مناسبی از برند نیز شکل نخواهد گرفت.

وی افزود: مسئول روابط عمومی باید بتواند با تمام افراد ارتباط مطلوب برقرار کرده و در بحران های مختلف به فوریت، خروجی مناسبی بر اساس تصمیمات جمعی و اتاق فکر خود، ارایه دهد.

عیسی زاده با تاکید بر اینکه در جایگاه روابط عمومی نمی توان بر اساس تصمیم فردی و یا احساسی عمل کرد، ادامه داد: خرد جمعی و سرعت عمل از مهم ترین لازمه های کار روابط عمومی در عصر حاضر است.

مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک ملی ایران با تاکید بر اینکه قدرت رسانه های محلی بسیار بالا بوده و تعامل مثبت و استفاده از ظرفیت آنها می تواند زنجیره اطلاع رسانی بزرگ تری را در سطح کشور فراهم آورد، ابراز کرد: شناخت دقیق محصولات و خدمات کامل بانک و رعایت قوانین و مقررات نیز برای کارکنان روابط عمومی ضروری است. همچنین خلاقیت و ایده های نو باید محور تمام تصمیمات و اقدامات روابط عمومی ها باشد.

لازم به ذکر است، در این همایش، جدیدترین مباحث درخصوص اصول و فنون مذاکره، ارتباطات و تشریفات از سوی دکتر علی محمد بیدار مغز، دکتر محمدرضا نظری و دکتر امیر فرزاد از اساتید توانمند و به نام حوزه ارتباطات ارایه شد.

برگزاری چند پانل تخصصی و پرسش و پاسخ هم با حضور مسئولان اداره کل روابط عمومی بانک از دیگر بخش های این همایش دو روزه بود.


ثبت نظر

ارسال