اعلام اسامی دومین و سومین گروه از مشارکت‌کنندگان در ITE 2018

نمایه بانک : اسامی دومین و سومین گروه از بانک‌ها و شرکت‌های مشارکت‌کننده در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران اعلام شد.
  • سه شنبه 15 آبان 1397 ساعت 16:0

به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، عناوین آنها به ترتیب حروف الفبا عبارت است از: آنی تبادل همراه، تجارت الکترونیک هونام، ثمین رای، خدمات انفورماتیک، سابین تجارت آریا، بانک سپه، هلدینگ فناپ، فناوران توسعه امن ناجی، لاله کامپیوتر، بانک مسکن، بانک ملت و ناواکو.

 
این بانک‌ها و شرکت‌ها، در قالب رزرو غرفه یا اسپانسری با چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران همراه هستند.
 
موج فراگیر کسب و کارهای مسئولیت‌پذیر برای حضور در ITE 2018 ، نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش آسیب‌های احتمالی تحریم‌ها و نمایش توانمندی‌های ایرانی در شرایط کنونی دارد.
 
 
 
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، عناوین آنها به ترتیب حروف الفبا عبارت است از: انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، هلدینگ بهسازان فردا، زبراسیا، پلیس فتا (فضای تولید و تبادل اطلاعات)، بانک کشاوزی، Noawa، هلدینگ همگرا و مهندسی سیستم یاس ارغوانی.
 
علی‌رغم تحریم‌های یکجانبه آمریکا و انصراف برخی از شرکت‌های خارجی از حضور در نمایشگاه، حضور چندین برند معتبر بین‌المللی در ITE 2018 حکایت از جذابیت این رویداد برای شرکت‌های جارجی دارد. برخی از این شرکت‌ها عبارتند از: InCube، NAHORAN SWITZERLAND، OKPOS و SHIFT CRYPTO SECURITY.
 
بانک‌ها و شرکت‌های گروه سوم نیز، در قالب رزرو غرفه یا اسپانسری با چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران همراه هستند.
 
موج فراگیر کسب و کارهای مسئولیت‌پذیر برای حضور در ITE 2018، نشان از عزم جدی بخش خصوصی برای کاهش آسیب‌های احتمالی تحریم‌ها و نمایش توانمندی‌های ایرانی در شرایط کنونی دارد.
 
مرکز فابا، این رویداد را 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌‌کند.
 
 
 

ثبت نظر

ارسال