فرصت نمایشگاه‌های تخصصی برای به اشتراک‌گذاری توانمندی‌های صنعت

نمایه بانک : به گفته رئیس هیات‌مدیره شرکت زبرآسیا، مهم‌ترین تاثیری که برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی می‌تواند برای صنعت بانکداری و پرداخت داشته باشد، به اشتراک‌گذاری توانمندی‌ها و نوآوری‌هایی فعالان این حوزه است.
  • چهارشنبه 16 آبان 1397 ساعت 13:0
به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، حمید بهمنی اهمیت این موضوع را در شرایطی که کشور با مشکلات عدیده اقتصادی دست به گریبان است، بیشتر از هر زمان دیگری دانست و افزود: از جمله مهم‌ترین ابزاری که امروز می‌تواند به عبور از این بحران‌ها کمک کند، انجام کارهای تیمی میان سازمان‌‌های مختلف است.
 
وی ادامه داد: تحقق این امر، نیازمند اطلاع و شناخت کافی از توانمندی‌ها و نوآوری‌هایی است که مجموعه‌های مختلف می‌توانند در اختیار یکدیگر قرار دهند.  
 
رئیس هیات‌مدیره شرکت زبرآسیا، گفت: جدای از مشکلات اقتصادی که امروز کشور با آن مواجه شده است، باید پذیرفت که دنیا در حال پیشرفت است و این موضوع در مورد انواع فناوری بسیار سریع‌تر رخ می‌دهد. این حوزه روز به روز به سمت تخصصی‌تر شدن پیش می‌رود ‌و پرداختن یک مجموعه به همه جنبه‌های آن، کاری بسیار سخت و حتی غیرممکن است.
 
بهمنی افزود: شکل گرفتن تیم‌ها و توسعه همکاری میان مجموعه‌های مختلف، می‌تواند در ارتقا توانمندی‌های مشترک در مقابله با مشکلات گوناگون بسیار موثر باشد.
 
هدف؛ کشف فرصت‌های همکاری
 
وی از جمله مهم‌ترین ویژگی‌هایی را که چنین رویدادهایی می‌تواند داشته باشد، برگزاری کارگاه‌های تخصصی دانست و گفت: باید فضایی فراهم شود که شرکت‌ها در کنار هم قرار بگیرند و به یک موضوع و مساله مشترک بپردازند. در چنین شرایطی آنها می‌توانند برای حل آن چالش، هر آنچه که در چنته دارند به اشتراک بگذارند و مکمل هم باشند.  
 
رئیس هیات‌مدیره شرکت زبرآسیا، ادامه داد: این مجموعه نیز با چنین رویکردی به نمایشگاه تراکنش ایران می‌آید و هدف از حضور خود را کشف فرصت‌های همکاری تعیین کرده است.
 
بهمنی افزود: حضور در رویداد ITE، می‌تواند به شرکت زبرآسیا، برای توسعه بازار و ارائه خدمات کمک کند و از سوی دیگر فضایی را در اختیار آن قرار دهد که با شناخت توانمندی مجموعه‌های دیگر، برای رسیدن به یک توانمندی مضاعف تلاش کند.
 
وی بیان کرد: بر همین اساس زبرآسیا، در این رویداد به صورت شفاف و مبسوط توانایی‌ها، سوابق، تجربه‌ها، محصولات و خدمات خود را به دیگر مجموعه‌ها معرفی می‌کند تا از این فرصت برای گسترش ارتباطات خود با صنعت بهره بگیرد.
 
بخش خصوصی، متولی نمایشگاه‌های تخصصی باشد
 
رئیس هیات‌مدیره شرکت زبرآسیا، با تاکید بر توانمندی قابل توجه بخش خصوصی برای برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی و کسب و کاری گفت: دولت به هیچ‌وجه نباید متولی برگزاری چنین رویدادهایی باشد. اگر بخش خصوصی مسئولیت اجرای آنها را برعهده بگیرد، می‌تواند نقش مطالبه‌گری خود را در خصوص حمایت دولت از فعالان این بخش بازی کند.
 
بهمنی افزود: تجربه نشان داده است که اگر دولت متولی اینگونه رویدادها باشد، در اجرا محدودیت‌هایی ایجاد می‌شود؛ ضمن اینکه این امر نمایشگاه را دولت‌محور می‌کند در نتیجه خروجی مورد نظر بخش خصوصی حاصل نخواهد شد.  
 
وی بیان کرد: در صورتی که دولت تمایل دارد بیشترین مشارکت فعالان بخش خصوصی را در برنامه‌های توسعه پایدار جذب کند، باید به زبان خود آنها سخن بگوید و به این منظور بهتر است برخی امور را به فعالان این بخش بسپارد.
 
لازم به ذکر است، شرکت زبرآسیا از سال 1381 در زمینه سیستم‌های شناسایی خودکار و جمع‌آوری داده‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های بارکد، کارت و RFID فعالیت می‌کند. این شرکت با آخرین محصولات و خدمات خود به ITE 2018 می‌آید.
 
چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران، به همت مرکز فابا، 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌شود.

ثبت نظر

ارسال