باران تراکنش در پاییز تحریم‌ها / معرفی ده‌ها برند معتبر حاضر در ITE 2018/ مرحله نخست

نمایه بانک : کمتر از یک هفته تا زمان برگزاری چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران زمان باقی مانده است و پیش بینی ها از برگزاری هرچه پرشورتر این نمایشگاه حکایت دارد.
  • شنبه 19 آبان 1397 ساعت 1:10

به گزارش نمایه بانک ،  به نقل از ستاد برگزاری نمایشگاه تراکنش ، در این گزارش قصد داریم در مرحله نخست به 36 شرکت حاضر در چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران اشاره کنیم، این شرکت‌ها در قالب رزرو غرفه یا اسپانسری با این رویداد بزرگ فناورانه همراه هستند. بخش دوم مشارکت کنندگان در ITE 2018  شنبه 22 آبان ماه اعلام خواهند شد.

همچنین قرار است روند غرفه سازی ITE 2018  جمعه آینده آغاز و روز یکشنبه بیستم آبان ماه عملیات ساخت همه 140 غرفه حاضر در این نمایشگاه به پایان برسد، تا همه چیز برای برگزاری مراسم افتتاحیه این نمایشگاه در صبح روز سه شنبه 22 آبان ماه مهیا شود.

مشارکت کنندگان با حضور در ITE 2018  به ارائه تازه ترین محصولات و خدمات خود در صنعت بانکداری  و پرداخت خواهند پرداخت. در ادامه به معرفی این 36 شرکت می پردازیم:

شرکت فناوران انیاک، به پرداخت ملت، پرداخت الکترونیک پاسارگاد، پرداخت الکترونیک سداد، پیشرو فن‌آوران سیراف، توسعه فناوری اطلاعات نوآوران هوشمند، داتین، داده‌ورزی فرادیس البرز، رایانه خدمات امید، سایان کارت و فناپ پرداخت از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه هستند.

همچنین شرکت آنی تبادل همراه، تجارت الکترونیک هونام، ثمین رای، خدمات انفورماتیک، سابین تجارت آریا، بانک سپه، هلدینگ فناپ، فناوران توسعه امن ناجی، لاله کامپیوتر، بانک مسکن، بانک ملت و ناواکو از دیگر شرکت کنندگان در این نمایشگاه محسوب می شوند.

علاوه بر آن سازمان فنی و سرمایه گذاری خارجی، انجمن فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، هلدینگ بهسازان فردا، پلیس فتا، زبراسیا، بانک کشاورزی، هلدینگ همگرا  و مهندسی سیستم یاس ارغوانی از جمله شرکت های حاضر در این نمایشگاه هستند.

علی رغم تحریم های شدید آمریکا و انصراف بسیاری از شرکت های خارجی برای حضور در  ITE 2018 با این وجود شرکت های خارجی زیر که جزو شرکت های معتبر پرداخت و فناوری دنیا به شمار می روند، در این رویداد حضوری پررنگ خواهند داشت.

 InCube، NAHORAN SWITZERLAND، OKPOS ،New Land، و SHIFT CRYPTO SECURITY نیز از جمله شرکت های خارجی حاضر در ITE 2018 به شمار می روند.

در این رویداد همچنین، بیش از هشتاد شرکت استارتاپی حضور دارند و بیش از 70 متخصص داخلی و خارجی در قالب سمینارها، کارگاه ها و نشست سخنرانی خواهند کرد.

همچنین بیش از صدها سفیر و رایزن اقتصادی کشورهای مختلف خارجی، مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره و هیئت عامل بانک ها و موسسات مالی، مدیران و متخصصان شبکه پرداخت و فناوری کشور به همراه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از حاضران در مراسم افتتاحیه چهارمین نمایشگاه تراکنش ایران هستند.

از سوی دیگر صدها رسانه داخلی و بین المللی به پوشش رسانه ای اخبار مربوط به برگزاری این نمایشگاه می پردازند.

این رویداد بین المللی به همت مرکز فابا از تاریخ 22 تا 24 آبان سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران، واقع در بوستان گفت‌وگو برگزار می‌‌شود.


ثبت نظر

ارسال