با انتشار اطلاعیه در سامانه کدال صورت گرفت: شفاف سازی مالی بانک حکمت ایرانیان

نمایه بانک : بانک حکمت ایرانیان توضیحات تکمیلی در خصوص سرفصل سایر درآمدها در اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷ را در کدال منتشر کرد.
  • یکشنبه 27 آبان 1397 ساعت 13:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان ، به نقل از ایبنا،  بانک حکمت ایرانیان با انتشار اطلاعیه در سامانه کدال درباره سرفصل سایر درآمدها در اطلاعات و صورتهای مالی میان دوره ای شش ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۹۷اقدام به شفاف سازی کرد.

بر اساس این گزارش، در اطلاعیه شفاف سازی این بانک آمده است که دلیل مغایرت عدم پیش بینی بند سایر درآمدهای عملیاتی در فرمت از پیش تعیین شده سود (زیان) در سامانه کدال در قیاس با نمونه صورت های مالی بانک مرکزی است.

همچنین در بند سایر درآمدهای فرمت سود (زیان) کدال، محموع مبالغ دو یادداشت سایر درآمدهای عملیاتی (شامل برگشت ذخایر مطالبات مشکوک الوصول عمومی) و خالص سایر درآمدها (شامل درآمد حاصل از فروس املاک، متفرقه و ...) مندرج در صورت سود (زیان) بانک درج شده است.

در ادامه این اطلاعیه شفاف سازی در خصوص انتقال رسمی املاک واگذار شده مطابق مبایعه نامه تا پایان شهریور ماه عنوان شده، دفترخانه ثبت اسناد رسمی از انتقال اسناد به دلیل بدهی بانک به سازمان تامین اجتماعی که در هیات بدوی سازمان مزبور مراتب در حال رسیدگی مجدد است که به محض مشخص شدن وضعیت بدهی مذکور، اسناد به طور رسمی منتقل و اطلاع رسانی می شود.

اطلاعیه بانک حکمت ایرانیان

 

 

 


ثبت نظر

ارسال