پرداخت سه هزار میلیارد ریال تسهیلات به بنگاه های کوچک و متوسط اقتصادی/ کلنگ زنی سه باب مدرسه در استان خوزستان

نمایه بانک : بانک ملی ایران در راستای حمایت از کسب و کار بنگاه های اقتصادی، بیش از سه هزار میلیارد ریال تسهیلات در هفت ماه ابتدای سال جاری به بنگاه های کوچک و متوسط پرداخت کرده است. همچنین آیین کلنگ زنی احداث سه مدرسه در استان خوزستان با حضور مسئولان بانک ملّی ایران، نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار خرمشهر و مسئولان نوسازی مدارس و آموزش و پرورش استان برگزار شد.
  • چهارشنبه 7 آذر 1397 ساعت 13:8

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر این اساس در مدت مذکور 289 بنگاه اقتصادی کوچک و متوسط بالغ بر سه هزار و 202 میلیارد ریال تسهیلات دریافت کردند.
همچنین این بانک تعداد 805 فقره تسهیلات به مبلغ بیش از دو هزار و 880 میلیارد ریال طی هفت ماه ابتدای سال جاری در برنامه اشتغال فراگیر تبصره 18 قانون بودجه سال 1396 کشور با هدف افزایش اشتغال پرداخت کرده است.
در مدت مذکور همچنین بانک ملی ایران تعداد 24 فقره تسهیلات ارزی و ریالی از محل صندوق توسعه ملی و منابع داخلی خود به ارزش 192 میلیون و 332 هزار دلار و 25 هزار و 808 میلیارد ریال در حوزه های انتقال آب، خرید کشتی، احداث راه آهن، نیروگاه و هتل و گازرسانی به شهرها و روستاها و... مصوب کرده است.

کلنگ زنی سه باب مدرسه در استان خوزستان با مشارکت بانک ملّی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این مراسم سعید طاهری رئیس اداره امور شعب استان خوزستان بانک اظهار کرد: بانک ملّی ایران در راستای مسئولیت های اجتماعی خود که علاوه بر ارائه خدمات پولی و مالی در سطح جامعه انجام می شود،با تامین مبلغ شش میلیارد ریال در احداث این مدارس که در شهرهای خرمشهر، اروند کنار و بخش رفیع سوسنگرد کلنگ زنی گردید، مشارکت کرده است.
وی همچنین با قدردانی از صاحبان حساب قرض الحسنه که با ایجاد منابع قرض الحسنه در بانک، مشارکت هر چه بیشتر را در امور عام المنفعه موجب می شوند، عموم مردم را به شرکت در این امر حسنه دعوت کرد.
در حاشیه این مراسم محمود خادمیان رییس صندوق پس انداز ملّی ایران نیز در دیدار با فرماندار ویژه خرمشهر و نماینده مجلس این شهر اظهار کرد: بانک ملی ایران با اقدامات خیرخواهانه و عام المنفعه در استان خوزستان امیدوار است بتواند سهمی هر چند کوچک در محرومیت زدایی از این استان زر خیز را داشته باشد.
همچنین ولی الله حیاتی فرماندار ویژه خرمشهر و عبدالله سامری نماینده خرمشهر در مجلس شورای اسلامی نیز از اقدامات مشارکتی بانک ملّی ایران در سطح شهر خرمشهر و استان خوزستان قدردانی کردند.


ثبت نظر

ارسال