حسین زاده در مراسم گرامیداشت روز دانشجو: راه توسعه از مسیر علم می گذرد

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که افزایش سطح علم و دانش منابع انسانی، راز موفقیت سازمان، جامعه و کشور است، گفت: خوشبختانه امروز سطح دانش جامعه ما آن قدر بالاست که حتی دشمنان هم به آن اعتراف کرده اند.
  • جمعه 16 آذر 1397 ساعت 4:33

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده در مراسم گرامیداشت روز دانشجو که در محل بانک و با حضور جمعی از دانشجویان دوره دکترا به نمایندگی از کارکنان دانشجو برگزار شد گفت: سال ها پیش این نگاه وجود داشت که کارمند نباید همزمان با کار تحصیل کند، اما این نگاه امروز منسوخ شده و دانش افزایی به جزئی از کار تبدیل شده است.

وی با اشاره به این که امروز بیش از چهار هزار نفر از کارکنان بانک ملی ایران در مقاطع مختلف دانشجو هستند، ادامه داد: سازمانی که منابع انسانی مسلح به دانش روز نداشته باشد، به سرعت فرسوده خواهد شد.

حسین زاده به لزوم کسب دانش روز و استفاده از آن در عملیات روزمره کاری و نیز تدوین استراتژی بلند مدت اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری مراسم گرامیداشت روز دانشجو در بانک، این پیام را به همه کارکنان و مدیران می دهد که راه توسعه سازمان از مسیر کسب علم و دانش می گذرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که امروز شاخه های علم بسیار گسترده و وجوه آن در زندگی انسان بیش از پیش نمایان شده است، افزود: زیرساخت پیشرفت هر کشوری، دانش افراد آن است و طبیعی است که کارکنان سازمان ها به عنوان اعضای پیشرو در این زمینه باید شناخته شوند.

حسین زاده همچنین از همه مدیران بانک خواست نسبت به کارکنان دانشجو، حداکثر مساعدت را داشته باشند تا بانک بتواند در بلند مدت از توانایی این افراد به خوبی استفاده کند.

داوود ملک نیا رئیس اداره کل آموزش بانک ملی ایران نیز در ابتدای این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد این اداره و نیز تسهیلات در نظر گرفته شده برای کارکنان دانشجو، گفت: از 32 هزار نفر کارکنان بانک ملی ایران، اکنون بیش از چهار هزار نفر دانشجو هستند که 240 نفر آنها در مقطع دکترا در حال تحصیلند.

در ادامه این مراسم که با حضور جمعی از مدیران امور و روسای ادارات کل بانک ملی ایران برگزار شد، دانشجویان حاضر به طرح دیدگاه های خود پرداختند و در پایان از آنها تقدیر شد.


ثبت نظر

ارسال