مشارکت بانک پارسیان در تسهیلات اشتغال زایی روستایی خراسان جنوبی

نمایه بانک : مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی با اشاره به همکاری بانک ها در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی روستایی گفت : از محل تفاهم نامه منعقد شده بین معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری با بانک های عامل از جمله بانک پارسیان؛ 51 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به روستاییان پرداخت شده است.
  • چهارشنبه 14 آذر 1397 ساعت 16:2

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، عالیه خواجوی با بیان اینکه خراسان جنوبی رتبه هفتم پرداخت وام اشتغال روستایی را در کشور دارد، افزود : با پرداخت این تسهیلات گام مهمی در راستای حل مشکل بیکاری روستاییان برداشته شده است.
مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی در گفت وگو با ایرنا، خاطرنشان کرد: درسال جاری 154 میلیارد تومان تسهیلات به روستاییان خراسان جنوبی پرداخت شد و از این مبلغ 103 میلیارد تومان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری با پیش بینی ایجاد سه هزار فرصت شغلی پرداخت شده است.
 مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری خراسان جنوبی گفت: از این محل 87 میلیارد تومان تسهیلات به استان اختصاص یافته که بقیه تسهیلات در حال پرداخت است.


ثبت نظر

ارسال