برگزاری گردهمایی سراسری معاونین شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل و هم اندیشی روسای شعب استانهای البرز و زنجان

نمایه بانک : گردهمایی سراسری معاونین شعب استانهای آذربایجان شرقی، غربی و اردبیل در محل سالن همایش مدیریت استان با حضور مدیر منطقه، معاون اجرایی، معاون مالی و اداری، کارشناسان منطقه و کلیه معاونین شعب استانهای تحت مدیریت برگزار شد./ جلسه هم اندیشی روسای شعب استانهای البرز و زنجان با حضور مدیر امور شعب استانها، مدیر منطقه و روسای شعب استانهای فوق برگزار شد.
  • سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 15:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در ابتدای این جلسه علی شهرود رهور مدیر منطقه نکاتی را در خصوص مفاهیم حقوقی و رعایت بهداشت اعتباری بیان کرد.
شهرود فرهنگ یادگیری را به عنوان اولین رکن اساسی رشد و تعالی سازمانی دانست و اظهار داشت: یک سازمان زمانی رشد می‌کند که ضمن داشتن یک آرمان مشترک، فرهنگ یادگیری در آن نهادینه شده باشد.
در این جلسه یزدانی معاون مالی منطقه مواردی همچون آمار تحقق اهداف، شعب را از ماه شهریور تا دی ماه 97 به صورت تفکیک مورد تجزیه و تحلیل قرار داد.
در ادامه شهام فر معاون اجرایی منطقه در رابطه با اعتبارات و وصول مطالبات مطالبی را مطرح و دقت بیش از پیش را در بهداشت اعتباری پرونده های تسهیلاتی همچنین صدور ضمانت نامه ها و اعتبارات اسناد داخلی را خواستار شد.
 

برگزاری جلسه هم اندیشی روسای شعب استانهای البرز و زنجان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در ابتدای این جلسه رئیسی مدیر شعب استانهای البرز و زنجان شرح جامعی از آمار و عملکرد شعب زیر مجموعه در سه ماهه اخیر را ارائه کرد.
در ادامه حسینی کناروئی مدیر امور شعب استانها، به ارزیابی عملکرد و نقاط قوت و ضعف شعب زیرمجموعه این مدیریت پرداخت و اظهار داشت: در شبکه بانکی انتظار از همکاران بانکهای خصوصی به شکل دیگریست زیرا بنظر می رسد کارمندان بانکهای خصوص چابکتر و توانمندتر از کارمندان دیگر بانکها و بنگاههای مالی باشند و بالطبع با عنایت به جوان بودن پرسنل بانک ایران زمین، انتظار می رود پتانسیل و انگیزه کارکنان این مجموعه بالاتر باشد.
وی افزود: استان البرز بدلیل مجاورت به تهران از یک طرف و همچنین استقرار در کانون شهرها و شهرک های صنعتی البرز  از سوی دیگر دارای ظرفیتها و پتانسیل های بسیار خوبی در زمینه صدور ضمانتنامه و جذب منابع است.
حسینی گفت: در شرایط و بازار رقابت شدید اقتصادی امروزی، بانکی موفق است که روسای موفق و مسئولیت پذیر و علاقه مند داشته و این حس و روحیه را به کارمندان زیرمجموعه خود نیز منتقل نماید، که این امر نهایتا باعث ایجاد تغییرات مثبت در آمار و عملکرد شعبه خواهد داشت.
در پایان روسای شعب به بیان مسائل خود را با مدیریت امور شعب استانها در میان گذاشتند.

ثبت نظر

ارسال