پرداخت چهار هزار میلیارد ریالی تسهیلات قرض الحسنه در بانک کارگشایی/ انتشار دومین کتاب قصه کانون جوانه های بانک ملی ایران

نمایه بانک : بانک کارگشایی در جهت رفع نیازهای فوری و ضروری متقاضیان بیش از چهار هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه در ده ماه نخست امسال پرداخت کرده است./ دومین کتاب قصه کانون جوانه های بانک ملی ایران منتشر شد.
  • سه شنبه 23 بهمن 1397 ساعت 11:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، از ابتدای امسال تا پایان دی ماه تعداد 413 هزار و 38 فقره تسهیلات قرض الحسنه به ارزش بیش از چهار هزار و 84 میلیارد ریال توسط بانک کارگشایی پرداخت شده است.

همچنین در مدت مذکور، تعداد 57 هزار و 934 فقره تسهیلات جعاله به متقاضیان پرداخت شده که ارزش ریالی آن به چهار هزار و 689 میلیارد ریال می رسد.

بانک کارگشایی از واحدهای تابعه بانک ملی ایران است که جهت نیازهای ضروری متقاضیان در ازای ترهین طلاآلات، تسهیلات قرض الحسنه اعطا می کند.

میزان تسهیلات قرض الحسنه برای هر نفر حداکثر یک فقره سند 20 میلیون ریالی در ازای ترهین 100 گرم طلا در هر قرارداد و تسهیلات جعاله تا سقف 100 میلیون ریال در ازای ترهین 143 گرم طلا است.

مدت زمان باز پرداخت تسهیلات قرض الحسنه و جعاله کارگشایی در یک قسط و حداکثر تا یک سال است. شعبه مرکزی بانک کارگشایی در میدان محمدیه تهران قرار دارد.

 

 

انتشار دومین کتاب قصه کانون جوانه های بانک ملی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این کتاب با عنوان" اسبی به نام شباهنگ" را محسن رضایی از کارکنان روابط عمومی این بانک نوشته و تصویرگر آن آمنه اربابون بوده است.

این داستان که برای گروه سنی "ب" و "ج" نوشته شده، در قالب داستانی خیالی و با زبانی کودکانه به آموزش مفاهیم پس انداز، برنامه ریزی مالی، اولویت در خرید و نیز اهمیت و نقش حساب های قرض الحسنه برای کودکان می پردازد.

بخش قصه و داستان کانون جوانه های بانک ملی ایران، هر ماه یک داستان جدید را بارگذاری می کند و بعد از داستان " موش دندان اره ای"، " اسبی به نام شباهنگ" دومین داستان از این مجموعه است.

همه کودکان و نوجوانان زیر 18 سال می توانند با عضویت در سایت این کانون، نسخه الکترونیک این قصه جذاب و خواندنی را مطالعه کنند.

کانون جوانه های بانک ملی ایران از سال 1392 با هدف آموزش مسائل مالی و افزایش سواد اقتصادی در مدارس و گروه سنی کودک و نوجوان تشکیل شده است.


ثبت نظر

ارسال