ترسیم فصلی نوین در تعاملات متقابل بانک ملی ایران و شرکت خدمات انفورماتیک

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران در بازدید از شرکت خدمات انفورماتیک، هدف از این بازدید را معماری نوین همکاری های آینده بین دو طرف عنوان کرد و گفت: این همکاری ها به نفع مردم و مشتریان بوده و سبب افزایش کیفیت خدمات و محصولات بانک ملی ایران خواهد شد.
  • سه شنبه 21 اسفند 1397 ساعت 12:54

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، محمدرضا حسین زاده که همراه با سایر اعضای هیات مدیره بانک ملی ایران در شرکت خدمات انفورماتیک حضور یافته بود با بیان اینکه دورنمای خوبی از همکاری دو طرف ملاحظه می شود، افزود: با گسترش روند رو به رشد تعاملات فی ما بین، حرکت بانک ملی ایران در رسیدن به جایگاه اول نوآوری بیش از پیش سرعت می گیرد و این بانک همانگونه که در میزان تراکنش ها در جایگاه نخست قرار دارد؛ در ارائه خدمات مبتنی بر جدیدترین فناوری های روز هم پیشتاز خواهد بود.

در این نشست همچنین مدیرعامل بانک ملی ایران دلیل حضور در شرکت خدمات انفورماتیک را قدردانی از زحمات و اقدامات مدیریت ارشد و کارکنان این شرکت عنوان کرد و ضمن تاکید بر جایگاه حاکمیتی بانک ملی ایران خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران همیشه در جایگاه نخست بوده و باید در ارائه خدمات و محصولات نوین به مشتریان نیز پیشتاز باشد که این مهم با همکاری شرکت خدمات انفورماتیک محقق می شود.

حسین زاده برخورداری از رویکرد نوآورانه در تمامی تعاملات و پروژه‌های مشترک بین شرکت خدمات انفورماتیک و بانک ملی ایران را مورد تاکید قرار داد و خواستار آن شد که پروژه موفق تحویلداری تحت وب که به گفته وی، در نوع خود انقلابی فناورانه را در بانک منجر شده و سکوی پرشی برای پیشبرد اهداف بانک به شمار می رود؛ در سه ماهه اول سال آینده به طور کامل به اجرا درآید.

در ادامه این دیدار، سید ابوطالب نجفی مدیرعامل شرکت خدمات انفورماتیک، این شرکت را با توجه به سطح همکاری های دو طرف، بخشی از خانواده بانک ملی ایران ذکر کرد و ضمن تایید سخنان مدیرعامل این بانک در خصوص سطح بالای تعاملات در سال های اخیر، خاطر نشان کرد: بانک ملی ایران در جایگاه رهبری صنعت بانکداری کشور قرار دارد؛ علاوه بر این قطعا نقش محوری این بانک در تحولات آینده به ویژه در بهره‌گیری از داده های موجود به عنوان ابزار کلیدی برای تصمیم گیری های دقیق و هدفمند، بیش از پیش نمایان خواهد شد.

در این بازدید همچنین فرهاد فائز  معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک با ارائه گزارشی از همکاری های این شرکت با بانک ملی ایران بیان کرد: بانک ملی ایران هم اکنون با داشتن بیش از سه هزار و 200 شعبه، نه هزار خودپرداز و 57.5 میلیون کارت بانکی فعال، بزرگ ترین بانک کشور محسوب می شود.

وی افزود: در 11 ماهه نخست امسال بانک ملی ایران بیش از 6.3 میلیارد تراکنش شتاب داشته است که رشد 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل را نشان می دهد.

معاون بازاریابی و فروش شرکت خدمات انفورماتیک همچنین پروژه های تحویلداری تحت وب، آغاز پیاده سازی استاندارد EMV در حوزه کارت، رمز یکبار مصرف نرم افزاری، توسعه سامانه های مقابله با پولشویی، افزایش سرویس های مدیریت کانال، ارتقای سامانه پرداخت قبوض و عملیاتی کردن سامانه نهاب را به عنوان مهم ترین پروژه های جاری در همکاری بین شرکت خدمات انفورماتیک و بانک ملی ایران عنوان کرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران در این دیدار به همراه اعضای هیات مدیره این بانک، از بخش های مختلف سایت شرکت خدمات انفورماتیک و نیز مرکز پایش بازدید کرد.


ثبت نظر

ارسال