اعزام نیروهای امداد رسان بیمارستان بانک ملی ایران به مناطق سیل زده لرستان/ خدمت رسانی موکب شهدای بانک ملی ایران در مناطق سیل زده پلدختر

نمایه بانک : صبح امروز دو گروه امداد رسان درمانی و بهداشتی بیمارستان بانک ملی ایران جهت ارائه خدمات به مردم در مناطق سیل زده به استان لرستان اعزام شدند./موکب شهدای بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان پلدختر مستقر شد.
  • یکشنبه 18 فروردین 1398 ساعت 15:50

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، نیروهای متخصص از بیمارستان این بانک به صورت داوطلبانه جهت ارائه خدمات درمانی، بهداشتی و امدادی به شهرستان پلدختر اعزام شدند.

این گروه های امدادی شامل پزشک، پرستار، کارشناسان بهداشتی، روانشناس، دارویار همراه با وسایل و تجهیزات پزشکی مورد نیاز و خودروهای امدادی هستند.

خدماتی که در این اعزام به اهالی و آسیب دیدگان شهرستان پلدختر ارائه می‌شود، ‌شامل خدمات درمانی، پزشکی و بهداشتی همراه با دارو به ‌صورت رایگان است.

 

خدمت رسانی موکب شهدای بانک ملی ایران در مناطق سیل زده پلدختر

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، این موکب با اهتمام و همیاری کارکنان بانک ملی ایران و اداره امور شعب استان لرستان بانک که از اولین ساعات وقوع سیل پیشگام خدمت رسانی به سیل زدگان پلدختر بوده، راه اندازی شده است و روزانه دو هزار و 500 پرس غذای گرم میان سیل زدگان توزیع می کند. فعالیت موکب شهدای بانک ملی ایران تا عادی شدن شرایط ادامه دارد.


ثبت نظر

ارسال