آغاز توزیع بن‌کارت‌های فیزیکی نمایشگاه کتاب پایتخت در شعب و پیشخوان‌های شهرنت بانک شهر

نمایه بانک : مشاور اجرایی نمایشگاه های کتاب بانک شهر با اشاره به عاملیت این بانک در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، از توزیع بن کارت های کتاب از روز ۲۹فروردین تا پایان زمان برگزاری نمایشگاه در تمامی شعب و شهرنت های بانک شهر خبر داد.
  • چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 13:0
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، مهدی اکرمی با بیان این مطلب افزود: همچنین به منظور رفاه حال متقاضیان، در 130 شعبه منتخب این بانک در سراسر کشور ، روز جمعه 30 فروردین ماه از ساعت 9 تا 13 بن کارت فیزیکی توزیع خواهد شد.
وی افزود: ثبت نام کنندگان برای دریافت بن کارت خود از شعبه می بایست حتما کارت ملی و کارت دانشجویی به همراه داشته باشند.
اکرمی در ادامه با اشاره به اینکه بانک شهر به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه کتاب بین المللی تهران، مدرن‌ترین دستگاه‌ها و ابزار الکترونیک را جهت سهولت در انجام امور بانکی در این نمایشگاه‌ مستقر می‌کند، افزود: باجه مرکزی بانک شهر در نمایشگاه با بیش از 15 کانتر، تمامی خدمات بانکی مورد نیاز بازدیدکنندگان را ارائه خواهد داد و همچنین 4 باجه بانکی نیز در سطح نمایشگاه قرار خواهد داشت.
اکرمی تصریح کرد: برای دسترسی بهتر اهالی کتاب و بازدیدکنندگان از نمایشگاه کتاب پایتخت8 دستگاه خودپرداز سیار(خودرو سیار) در محوطه مصلی، 15 دستگاه خودپرداز سالنی در محوطه سالن های مصلی، 3 دستگاه پیشخوان شهرنت و 4 خودپرداز در سطح نمایشگاه پیش‌بینی شده است و همچنین 25 وب‌کیوسک برای کسانی که مایل هستند بن‌کارت‌ فیزیکی خود را در داخل نمایشگاه دریافت کنند، در نظر گرفته‌ شده است.
وی در ادامه از ارائه حدود 4 هزار دستگاه کارتخوان به ناشران و اهالی کتاب در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران خبر داد و گفت: این بانک با تمام توان به ارائه خدمات بانکی به اهالی کتاب و کتابخوانی در این نمایشگاه خواهد پرداخت.
بر این اساس، سی‌و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از 4 تا 14 اردیبهشت ماه در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

ثبت نظر

ارسال