نشست تخصصی مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون برگزار شد

نمایه بانک : پنل تخصصی مدیران عامل شرکت‌های تابعه بانک توسعه تعاون در نوبت صبح دومین روز کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی بانک توسعه تعاون در سالن اجتماعات مرکز آموزش و پژوهش این بانک برگزار شد.
  • چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:40

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، اکبر نجفی مدیرعامل شرکت کارگزاری پوشش بیمه توسعه تعاون ضمن بیان تاریخچه فعالیت و عملکرد این شرکت، گزارشی از زیرساخت‌ها و امکانات فراهم‌شده جهت صدور انواع بیمه‌نامه در شبکه شعب بانک توسعه تعاون برای ارائه خدمات به تعاون گران و کارآفرینان و عموم جامعه ارائه داد.

هاشم بوذرجمهر مدیرعامل گروه مالی بانک توسعه تعاون گفت: اتخاذ رویکرد حرفه‌ای برای فعالیت در بازارهای مالی برآیند مناسبی در ایفای نقش تکمیلی این شرکت در زنجیره ارزش مجموعه بانک توسعه تعاون داشته است.

صادق فنایی مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی توسعه تعاون، گزارشی از ارزش‌های ایجادشده توسط این شرکت در تکمیل خدمات بانک توسعه تعاون، به‌ویژه تأمین تجهیزات و امکانات حرفه‌ای بانکداری ارائه داد و کمک دهی به بانک در وصول مطالبات و ارزیابی اموال ترهینی را از مهم‌ترین مسئولیت‌های شرکت بیان نمود.

محمدرضا اکبری جور مدیرعامل شرکت سامانه متمرکز الکترونیک توسعه تعاون ضمن بیان اقدامات شرکت سمات در ایجاد زیرساخت‌های فناوری و راه‌اندازی و پیاده‌سازی سامانه‌های گوناگون موردنیاز بانک توسعه تعاون و شرکت‌های زیرمجموعه، توسعه بازارهای الکترونیک را در خدمت‌رسانی گسترده به اتحادیه‌های شرکت‌های تعاونی و تعاون گران حائز اهمیت قلمداد نمود.

سعید قاسمی نراقی مدیرعامل شرکت صرافی توسعه تعاون گزارش آماری از حجم عملیات ارزی بر مبنای حوالجات آزاد و حوالجات مربوط به ارز تخصیصی ارائه نمود و فعالیت این شرکت را فرصتی مناسب برای تأمین نیازهای ارزی تعاون گران و واحدهای تولیدی دانست.

علی حاج کاظم لواسانی مدیرعامل شرکت واسپاری توسعه تعاون در خصوص فعالیت‌ها و اقدامات تخصصی این شرکت گفت: شرکت واسپاری توسعه تعاون در طی سه سال اخیر حجم فعالیت‌های تخصصی را به‌خوبی گسترش داده و بستر فراهم‌شده توسط این شرکت، مزیت مناسبی برای تأمین کالا و مواد اولیه موردنیاز تعاون گران و تولیدکنندگان به شمار می‌رود.


ثبت نظر

ارسال