اختصاص شش هزار میلیارد ریال تسهیلات ارزان‌قیمت پنج‌ساله به مناطق سیل‌زده توسط بانک آینده

نمایه بانک : بانک آینده، ۶ (شش)هزار میلیارد ریال اعتبار ویژه برای اعطای تسهیلات در مناطق سیل‌زده، در قالب بسته اعتباری خدمت، تخصیص داد.
  • دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 ساعت 2:35

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک آینده ، بانک آینده، به‌منظور تحقق بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی خود و در راستای جبران بخشی از آلام خسارت‌های مادی وارده به سیل‌زدگان در ۶ استان لرستان، گلستان، خوزستان، ایلام، فارس و کهگیلویه و بویر احمد، اعطای تسهیلات ارزان‌قیمت با شرایط ویژه در قالب «بسته اعتباری خدمت»، در نظر گرفته است.

این بسته اعتباری خدمت ۶ (شش)هزار میلیارد ریالی برای تأمین مالی آسیب‌دیدگان از سیل فروردین‌ماه سال ۱۳۹۸، بابت تعمیر و بازسازی منازل مسکونی یا محل کار و خرید وسایل و ملزومات زندگی اختصاص داده شده  است.
سقف این تسهیلات برای انجام تعمیرات و بازسازی ۵۰۰ (پانصد) میلیون ریال و برای خرید ملزومات زندگی حداکثر ۳۰۰ (سیصد) میلیون ریال، با نرخ سود ۱۲ (دوازده) درصد و با ۱۲ ماه دوره تنفس است و بازپرداخت آن در اقساط ۴۸ ماهه و جمعاٌ ۵ سال، پیش‌بینی شده است.
سقف این تسهیلات، برای هرکدام از استان‌های لرستان، گلستان و خوزستان، مبلغ ۱۵۰۰ (یک‌هزار و پانصد) میلیارد ریال  و برای سه استان دیگر نیز، هر کدام، مبلغ ۵۰۰ (پانصد) میلیارد ریال، تعیین گردیده است.
شایان ذکر است؛ پیش از این نیز، مبلغ ۵/۱۲ (دوازده و نیم) میلیارد ریال کمک نقدی، به هموطنان سیل‌زده، از سوی بانک آینده، اهدا شده و تسهیلات دریافتی توسط خسارت دیدگان از سیل به مدت دو سال تمدید و جرایم دیرکرد آنها نیز بخشوده شده است.

ثبت نظر

ارسال