ارائه بدون محدودیت کارت هدیه در واحدهای بانک ملّی ایران و باز کردن سپرده ارزی و مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران

نمایه بانک : بانک ملی ایران هیچ محدودیتی برای ارائه کارت هدیه به مشتریان ندارد. / سپرده ارزی بانک ملی ایران این امکان را فراهم کرده تا ضمن بهره مندی از یک صندوق مطمئن برای نگهداری ارز خود، با سود مناسب ارزی، ارزش دارایی خود را حفظ کنید./ مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملی ایران به زودی برگزار می‌شود./ با پیش بینی شهرآورد پایتخت، این هفته در قرعه کشی چالش شماره 17 ماجراهای آقای کاوش بانک ملی ایران، شرکت کنید و جایزه بگیرید.
  • چهارشنبه 4 مهر 1397 ساعت 0:56

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران، خود تولید کننده انواع کارت های بانکی از جمله کارت هدیه است.

نیاز شبکه شعب و واحدهای بانک به همه انواع کارت از جمله کارت هدیه توسط این شرکت تامین می شود، بنابراین همه واحدهای بانک ملی ایران بدون محدودیت نسبت به ارائه کارت هدیه به مشتریان اقدام می کنند.

شرکت چاپ و نشر بانک ملی ایران علاوه بر تامین نیاز کارت های بانکی بانک ملی ایران، کارت های تعداد قابل توجهی از بانک ها و موسسات اعتباری دیگر را نیز تولید می کند.

 

سپرده ارزی باز کنید، سود ارزی بگیرید

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، سپرده ارزی روشی ایمن برای حفظ ارزش دارایی و پول با امکان بهره مندی از حداکثر سود سپرده گذاری به صورت ارزی و امکان برداشت وجه پیش از سر رسید است که بانک ملی ایران برای مشتریان خود فراهم کرده است.

با افتتاح این سپرده که روشی مطمئن برای مصون ماندن از نوسانات بازار ارز نیز محسوب می شود، سپرده گذاران می توانند هر زمان که بخواهند اصل و سود سپرده خود را به همان اسکناس تودیعی دریافت کنند.

اکنون 360 شعبه ارزی بانک ملی ایران آماده پذیرش وجوه ارزی مشتریان برای سپرده گذاری در چارچوب قوانین و مقررات ارزی کشور است و مشتریان و دارندگان ارزهای مختلف مانند دلار، یورو و درهم می‌توانند به شعب ارزی بانک در سراسر کشور مراجعه و وجوه ارزی خود را به صورت اسکناس نزد بانک سپرده‌گذاری کنند.

سپرده گذاری ارزی بانک ملی ایران سرمایه گذاری مطمئن برای مشتریان است که در مقاطع زمانی یک ماهه، دو ماهه، سه ماهه، شش ماهه، نه ماهه و یکساله به ارزهای مختلف افتتاح می شود و سپرده های مذکور پس از انقضای تاریخ سررسید با درخواست صاحب سپرده قابل تمدید خواهند بود.

حداقل مبلغ برای سپرده مدت دار ارزی معادل یک هزار دلار بوده و شرایط عمومی برای این حساب ها همانند افتتاح حساب ریالی است.

همچنین شعب ارزی بانک ملی ایران آمادگی دارند با استفاده از شبکه وسیع شعب و واحدهای خارج از کشور و کارگزاران، نسبت به انتقال و انجام حواله‌های ارزی مشتریان اقدام کنند. مشتریان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به شعب ارزی این بانک مراجعه نمایند.

 

مزایده سراسری فروش املاک مازاد بانک ملّی ایران

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، متقاضیان خرید برای دریافت اطلاعات بیشتر در خصوص این مزایده، از تاریخ 4 مهرماه امسال می‌توانند با مراجعه به بخش مناقصه و مزایده سایت بانک به آدرسwww.bmi.ir  و یا اداره کل مدیریت و فروش اموال تملیکی و مازاد بانک به نشانی تهران، میدان نیاوران، خیابان شهید باهنر، پلاک 63، طبقه چهارم از اطلاعات آن آگاهی یابند.

همچنین شماره تماس 26254876 پاسخگوی سوالات احتمالی است.

لازم به ذکر است، اطلاعات مزایده و مشخصلات املاک مازاد از تاریخ مذکور در روزنامه های همشهری، دنیای اقتصاد، ایران و جام جم نیز اطلاع رسانی خواهند شد.

 

با پیش بینی شهرآورد پایتخت از بانک ملّی ایران جایزه بگیرید!

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، جشنواره ماجراهای آقای کاوش به صورت هفتگی برگزار و مخاطبان آن در هر هفته باید به سوال طرح شده در صفحه رسمی اینستاگرام بانک ملی ایران پاسخ دهند که در هفته جاری آقای کاوش به سراغ مسابقه دربی پرسپولیس و استقلال رفته است.

طرفداران این دو تیم تا لحظه شروع مسابقه فرصت دارند تا تیم برنده را با گذاشتن کامنت در پست مربوط به چالش این هفته پیش بینی کرده و شانس خود را در قرعه کشی امتحان کنند.

همچنین افراد می توانند دوستان خود را از طریق منشن کردن آی دی مورد نظر به این چالش دعوت کنند.

جشنواره ماجراهای آقای کاوش هر هفته با یک سوال برگزار می شود که سوالات روز چهارشنبه هر هفته بر روی صفحه اینستاگرام بانک ملی ایران قرار می گیرد و بدین ترتیب در هر هفته به سه نفر از کسانی که پاسخ صحیح داده اند، به قید قرعه جایزه سه میلیون ریالی اهدا می شود.

اسامی برندگان این جشنواره نیز روز دوشنبه هر هفته در کانال اطلاع رسانی بانک ملی ایران در پیام رسان بله اعلام می شود.


ثبت نظر

ارسال