استفاده از تمامی ظرفیت ها برای آشنایی مشتریان با نرم افزار "رمز نت"

نمایه بانک : معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر بر استفاده از تمامی ظرفیت های این بانک با هدف آشنایی بیشتر مشتریان با نرم افزار "رمز نت" تاکید کرد.
  • شنبه 16 آذر 1398 ساعت 11:40
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، رحیم طاهری با اشاره به این که استفاده از رمز دوم یکبار مصرف با هدف افزایش ضریب امنیت تراکنش‌های بانکی به بانک‌ها تکلیف شده است،گفت: در همین راستا بانک شهر با تولید نرم افزار"رمزنت" اجرای این طرح مهم و اثرگذار را آغاز کرده است.

وی با بیان اینکه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف قطعا باعث کاهش سوءاستفاده از اطلاعات بانکی مشتریان خواهد شد،تصریح کرد: خوشبختانه شهروندان و به ویژه مشتریان شبکه بانکی در حال حاضر به درک مخاطرات و افزایش کلاه‌برداری‌های مالی مانند فیشینگ رسیده‌اند و معتقد هستند باید در جهت ایمن‌سازی زیرساخت‌ها اقدام شود.

طاهری با اشاره به برنامه ها و اطلاع رسانی های گسترده بانک شهر برای استفاده مشتریان از "نرم افزار رمزنت" ادامه داد: قطعا این نرم افزار موجب ارتقای امنیت پرداخت و کاهش مخاطرات ناشی از برداشت های غیر مجاز و سوءاستفاده از کارت های بانکی در تراکنش های اینترنتی خواهد شد.
 

معاون شعب و توسعه بازاریابی بانک شهر با تاکید براینکه توجه به امنیت سپرده های مشتریان و رعایت الزامات بانک مرکزی همواره در دستور کار این بانک قرار داشته و خواهد داشت،گفت: در این میان، برای مشتریانی که توانایی استفاده از نرم افزارهای موبایلی را نداشته و یا گوشی های ساده و غیرهوشمند دارند، ساز و کار استفاده از رمز دوم یکبار مصرف پیش بینی شده است که در آینده نزدیک اعلام می شود.

ثبت نظر

ارسال