اعلام اسامی برندگان مسابقه عکاسی و نقاشی پویش "همین یک زمین" / افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی با سامانه رمزساز بانک ایران زمین

نمایه بانک : اسامی برندگان سومین دوره مسابقه پویش " همین یک زمین" که با هدف ترویج و آشنایی با محیط زیست و افزایش حساسیت مردم نسبت به این موضوع، همزمان با آغاز سال 97 برگزار شده بود، اعلام شد. بانک ایران زمین در راستای افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیر مالی در سامانه اینترنت بانک خود اقدام به راه اندازی سامانه تولید رمز یکبار مصرف کرده است.
  • دوشنبه 8 مرداد 1397 ساعت 21:48
به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، در مسابقه عکاسی و نقاشی پویش «همین یک زمین» که از تاریخ 1 فروردین لغایت 15 اردیبهشت 97 برگزار شد، تعداد زیادی از دوستداران محیط زیست کشور ما را همراهی کردند.
در بخش عکاسی تصاویر ارسالی بیانگر نگاه آگاه مردم و حساسیت آنها نسبت به معضلات محیط زیستی و تلاش در جهت ترویج فرهنگ حفاظت از عرصه های طبیعی است، که امیدواریم این مهم با همراهی دوستدداران محیط زیست ادامه یابد.
اکنون ضمن اعلام نفرات برگزیده از تمامی شرکت کنندگان در این مسابقه به رسم ادب و احترام تقدیر و تشکر می کنیم و امیدواریم که در سایر مسابقات نیز همراه ما باشند.
در بخش عکاسی عرفان سامان فر به عنوان نفر اول، محمد مهیمنی به عنوان نفر دوم و تصاویر ارسالی از طرف زینب رزاقی، سمیه درویش زاده، فاطمه سادات میر حسینی، احمد خضرپور، حجت بیاتی زاده، رضا زنگنه و علی اناری به عنوان تصاویر برگزیده انتخاب شد.
در بخش نقاشی نیز تصاویر ارسالی از سوی مینا افتخاری هریس، امیر حسین فری، زهرا جعفری کبوتر آبادی و رضا محمدی به عنوان آثار شایسته تقدیر انتخاب شدند.
لازم به ذکر است تصاویر برگزیده بزودی از طریق کانال و اینستاگرام بانک ایران زمین منتشر خواهد شد.
 

افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی با سامانه رمزساز بانک ایران زمین

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ایران زمین ، نرم افزار رمزساز ایران زمین، یک نرم‌افزار تولید رمز جهت افزایش ضریب امنیتی عملیات مالی و غیر مالی در سامانه اینترنت بانک بانک ایران زمین است که قابل استفاده بر روی گوشی ها با سیستم عامل اندروید و IOS است.

مشتریان بانک ایران زمین می توانند به منظور انجام عملیات امن بانکداری مجازی، پس از مراجعه به شعب و ثبت درخواست خود و همچنین نصب و فعال سازی نرم افزار بر روی سیستم عامل گوشی مورد نظر، نسبت به تولید رمز یکبار مصرف برای انجام عملیات مالی و غیر مالی (ورود) در سامانه اینترنت بانک اقدام کنند.

مزایای استفاده از رمز ساز ایران زمین:

عدم نیاز به پرداخت هزینه توسط مشتریان به منظور خرید سخت افزار
عدم خرابی، اتمام باطری، عدم مفقودی و... در مقایسه با مدل های سخت افزاری
امنیت بیشتر در مقایسه با نرم‌افزار رمزساز مبتنی بر کدهای دستوری(USSD) شرکت‌های اپراتور تلفن همراه
عدم محدودیت در فعالسازی یک نرم‌افزار برای افراد مختلف به منظور تولید رمز
عدم محدودیت یک فرد در فعالسازی نرم‌افزارهای مختلف به منظور تولید رمز
عدم نیاز به اینترنت در زمان تولید رمز

مشتریان گرامی می‌توانند جهت دریافت راهنمای فعال سازی و لینک دانلود این نرم افزار از منوی بانکداری مدرن استفاده کنند.


ثبت نظر

ارسال