اقدامات بانک ملت برای جلوگیری از گسترش بیماری کرونا در حوزه بانکی

نمایه بانک : بانک ملت با توجه به الزامات مطرح شده در موضوع سلامت و پیشگیری از گسترش و ابتلا به کرونا در حوزه فعالیت های بانکی، بر مبنای بخشنامه های بانک مرکزی ، اقدام به افزایش سقف مبلغ خدمات غیرحضوری و تمدید خودکار کارت ها در بانک ملت، کرده و از مشتریان می خواهد که امور بانکی را در حد امکان به صورت غیر حضوری انجام دهند. در همین راستا
  • چهارشنبه 14 اسفند 1398 ساعت 20:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بانک ملت با توجه به الزامات مطرح شده در موضوع سلامت و پیشگیری از گسترش و ابتلا به کرونا در حوزه فعالیت های بانکی، بر مبنای بخشنامه های بانک مرکزی ، اقدام به افزایش سقف مبلغ خدمات غیرحضوری و تمدید خودکار کارت ها در بانک ملت، کرده و از مشتریان می خواهد که امور بانکی را در حد امکان به صورت غیر حضوری انجام دهند. در همین راستا بانک ملت سقف تراکنش های غیرحضوری خود را افزایش داد و کارت های بانکی با تاریخ انقضای اسفند ۹۸ و فروردین ۹۸ را سه ماه تمدید کرد.

 

 

این بانک در اطلاعیه ای با اشاره به ارائه انواع خدمات بانکی از طریق همراه بانک، اینترنت بانک و ...، از مشتریان دعوت کرد تا با هدف کنترل ویروس همه گیر کرونا، تا جایی که ممکن است از مراجعه به شعب بانک خودداری کنند و امور بانکی خود را از طریق ابزارهای الکترونیک این بانک به انجام برسانند.

 


بانک ملت در عین حال با ارائه توصیه های بهداشتی به مشتریان برای مقابله با ویروس کرونا، از آنان خواست اگر علائم این بیماری را در خود مشاهده می کنند انجام امور بانکی و مراجعه به شعب را به تعویق بیندازند.

 

 


استفاده از حواله و چک های بانکی به جای پول نقد، استفاده از دستکش برای استفاده از دستگاه های خودپرداز، پایانه های غیرنقد، کارتخوان ها و دستگاه های نوبت دهی و استفاده نکردن از فرم های خام رهاشده روی باجه های شعب همچنین همراه داشتن خودکار شخصی و رعایت فاصله حداقل یک متری با کارمند شعبه و دیگر مشتریان، از دیگر مواردی است که بانک ملت مشتریان خود را به رعایت آن ها دعوت کرده است.


 

از این تاریخ تا اطلاع ثانوی ، مشتریان بانک ملت می توانند از افزایش سقف مبلغ کارت به کارت (شتابی و ملت به ملت) تا ۵۰ میلیون ریال و برداشت از خودپرداز ها تا ۵ میلیون ریال بهره مند شوند. کارمزد انتقال وجه کارت به کارت برای مبالغ بالاتر از ۳ میلیون تومان به میزان کارمزد سقف قبلی یعنی ۳ میلیون تومان از حساب مشتری کسر خواهد شد.

 


همچنین دارندگان کارت های بانک ملت که تاریخ انقضای کارت آن ها ۱۲/۹۸ یا ۱/۹۹ است، نیازی به مراجعه به شعب این بانک برای تمدید کارت خود نداشته  و تاریخ اعتبار این دسته از کارت ها از بامداد پانزدهم اسفند ۹۸ به صورت خودکار به مدت سه ماه تمدید خواهد شد، آنچه لازم است مشتریان و دارندگان کارت ها بدان توجه کنند ، اینکه براین اساس مشتریان در هنگام انجام تراکنش های نیازمند درج تاریخ انقضا، می بایست تاریخ ۳/۹۹ را در فیلد مربوطه درج نمایند.

 


سقف کارت به کارت در پرداخت سازها (اپلیکیشن های غیربانکی پرداخت)، نیز در صورت انطباق شماره ملی دارنده کارت با شماره ملی دارنده سیم کارت، به سه میلیون تومان افزایش یافته است.

 


از دیگر تسهیلات مبارزه با کرونا این امکان برای مشتریان فراهم شده است که در صورت ورود رمز اشتباه در تراکنش های نیازمند رمز دوم پویا تا ۵ بار در هر شبانه روز، کارت آن ها غیر فعال نشود تا نیازی به مراجعه به شعبه پیدا نکنند.

 

 


روابط عمومی بانک ملت از مشتریان خواسته است در صورت هرگونه ابهام یا سوال بدون نیاز به مراجعه به شعبه و تردد غیر ضروری ابتدا با مرکز ارتباط این بانک با شماره های ۱۵۵۶ (تهران) و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ (شهرستان ها) تماس بگیرند

 


ثبت نظر

ارسال