امضای تفاهمنامه همکاری بانک ملی ایران و استانداری گلستان در حضور رئیس جمهور / بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعب گرگان

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران و معاون استاندار گلستان در حضور رئیس جمهور، تفاهمنامه ای به منظور جذب و حمایت از سرمایه گذاری و تامین مالی طرح های صنعتی، کشاورزی و خدماتی با رویکرد بهبود و توسعه شاخص های اقتصادی استان امضا کردند./ برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران تعدادی از شعب شهر گرگان را مورد بازدید قرار داد.
  • سه شنبه 25 دی 1397 ساعت 16:35

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده که همزمان با سفر رئیس جمهور و اعضای هیات دولت به گرگان سفر کرده بود، در جلسه توسعه و برگزیدگان و افتتاح همزمان پروژه های زیربنایی و اقتصادی، این تفاهمنامه را با هدف تامین مالی طرح‌های تولیدی با میر محمد غراوی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان امضا کرد.

در مراسم امضای این تفاهمنامه، برات کریمی عضو هیات مدیره بانک ملی ایران، مدیران استانی این بانک و مسئولان کشوری و استانی نیز حضور داشتند.

 

بازدید عضو هیات مدیره بانک ملی ایران از شعب گرگان

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، در این بازدید برات کریمی با اشاره به شرایط خاص اقتصادی جامعه ، بر مسئولیت پذیری همه کارکنان و تلاش هرچه بیشتر در جهت جذب منابع ارزان قیمت و افزایش سهم بازار ، وصول مطالبات غیرجاری ، سودآوری و در نتیجه تحقق اهداف پیش بینی شده و ارتقای جایگاه عملکردی استان تاکید کرد.

عضو هیات مدیره بانک ملی ایران خاطر نشان ساخت: باید تسهیل در ارائه خدمات به آحاد مردم به ویژه اقشار آسیب پذیر ، کمک به معیشت و اقتصاد خانوار از طریق حمایت از واحدهای تولیدی فعال و اشتغال زا و کمک به رونق اقتصادی و ایجاد ارزش افزوده در استان در سرلوحه کار مدیران و کارکنان واحدها قرار گیرد.


ثبت نظر

ارسال