اهمیت حمایت از اقدامات فرهنگی در دست یابی به توسعه پایدار

نمایه بانک : رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با قدردانی از حمایت بانک شهر از هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر، این اقدامات را در دست یابی به توسعه پایدار، تاثیرگذار و حائزاهمیت دانست.
  • شنبه 29 تیر 1398 ساعت 13:30

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک شهر، سعید اوحدی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با اشاره به حمایت این بانک از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر گفت: در دنیای امروز، حوزه فرهنگ و هنر در پیشبرد اهداف جوامع و دست یابی به توسعه پایدار، نقش بسیار مهم و تاثیرگذاری دارد و این یک واقعیت انکار ناپذیر است که موجب می شود سرمایه گذاری های فراوانی در این زمینه ها انجام شود.
وی صنعت سینما را از قدرتمند ترین و تاثیرگزارترین ابزارهای فرهنگی در پیشبرد اهداف در جامعه دانست و افزود: سینما ابزاری پایدار و جدی برای حل مسائل بزرگ جوامع است و از این رو، شاهد هستیم که در کشورهای پیشرفته سالیانه میلیاردها دلار در این صنعت سرمایه گذاری می شود تا پیام های مختلف به مردم القا شود.
اوحدی با تاکید بر اهمیت حمایت از موضوعات فرهنگی در کشور خاطر نشان کرد: انجام این اقدامات از سوی سازمان های مختلف نه تنها هزینه نیست، بلکه سرمایه گذاری کلان با نگاه بلند مدت برای دست یابی به توسعه پایدار و بسیار ارزشمند است.
رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در ادامه با قدردانی از حمایت های بانک شهر از موضوعات فرهنگی افزود: این بانک و به ویژه مدیرعامل آن، حمایت قاطعی از برگزاری هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر داشته اند و قطعا این اقدامات از سوی چنین بانکی شایسته تحسین و قدردانی است.


ثبت نظر

ارسال