با بانک ملی ایران در ارتباط باشید / سرمایه گذاری بانک ملی ایران در صنعت آذربایجان شرقی

نمایه بانک : بانک ملی ایران در کنار خدمات متنوعی که به مشتریان خود ارائه می کند، آماده دریافت نظر مخاطبان درباره این خدمات است./ با حمایت بانک ملی ایران فاز نخست شرکت الماسان ارسباران با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت و به مناسبت دهه مبارک فجر در استان آذربایجان شرقی افتتاح شد.
  • سه شنبه 30 بهمن 1397 ساعت 14:49

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، اکنون علاوه بر انواع خدمات حضوری در شعب بانک، خدمات متنوعی نیز به صورت غیرحضوری در انواع سامانه ها از قبیل خودپرداز، CRS، بام، بله، اپلیکیشن 60 و .... توسط بانک ملی ایران ارائه می شود.

طبیعی است که مخاطبان، مشتریان و کاربران درباره هر کدام از این سامانه ها و نحوه کارکرد آنها دیدگاه ها و یا پیشنهادهایی داشته باشند.

واحد ارتباط مردمی (Call Center) بانک ملی ایران با شماره 64140-021 آماده دریافت نظرها، پیشنهادها و انتقادات مشتریان محترم است. سامانه بام نیز در بخش «بازخوردها»، این امکان را فراهم کرده که کاربران سامانه، دیدگاه های خود را درباره آن مطرح کنند.

پیام رسان بله نیز در بخش «ارسال بازخورد» در نسخه رایانه ای و یا بخش «پشتیبانی» در نسخه تلفن همراه، امکان ارسال هر نوع پیشنهاد، نظر یا انتقاد را برای مخاطبان خود فراهم کرده است.

بانک ملی ایران نظرات دریافتی را به صورت پیوسته جمع آوری کرده و از آنها در بهبود فرآیندها استفاده می کند.

 

سرمایه گذاری بانک ملی ایران در صنعت آذربایجان شرقی

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، وزیر صنعت، معدن و تجارت در مراسم افتتاح فاز نخست این شرکت که با حضور رییس اداره امور شعب بانک در استان آذریایجان شرقی، نماینده مردم ورزقان در مجلس شورای اسلامی، استاندار آذربایجان شرقی، فرماندار ورزقان و مدیرعامل شرکت ملی مس برگزار شد، حمایت های بانک ملی ایران از واحدهای تولیدی را ستود و از اقدامات انجام شده در این زمینه قدردانی کرد.

شرکت توسعه فناوری الماسان ارسباران با تسهیلات مشارکت مدنی احداث، خرید و نصب ماشین آلات بانک ملی ایران راه اندازی شده است که سالانه 18 هزار تن گوی 60 و 80 میلی متری فولادی آسیاب معادن تولید خواهد کرد. این تولیدات در سنگ خرد کنی معادن، سایش و خردایش کاربرد دارند.

بانک ملی ایران 25 میلیارد ریال تسهیلات در اختیار این واحد تولیدی قرار داده است و 18 نفر نیز به طور مستقیم در آن مشغول به کار شده اند.


ثبت نظر

ارسال