افزایش سقف برداشت دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران به 500 هزار تومان /

با تسهیلات مرابحه بانک ملی ایران قدرت خریدت را بالا ببر

نمایه بانک : سقف برداشت از دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران جهت فراهم کردن رفاه حال و آسایش هر چه بیشتر مردم عزیز در روزهای پایانی سال، به پنج میلیون ریال افزایش یافت. / تسهیلات مرابحه بانک ملی ایران یکی از راهکارهای مناسب برای افزایش میزان قدرت خرید شماست و این بانک در ده ماه ابتدای امسال بیش از 27 هزار فقره از این تسهیلات به ارزش بیش از 30 هزار و 975 میلیارد ریال به متقاضیان پرداخت کرده است.
  • یکشنبه 11 اسفند 1398 ساعت 9:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، عقد مرابحه یکی از انواع عقود اسلامی و تسهیلات بانکی است که اکنون امکان دریافت آن در این بانک از طریق کارت اعتباری با سه محور جعاله، خرید کالا و تامین نیازهای اساسی نیز فراهم است.

 

عمده ترین هدف در اعطای این تسهیلات ایجاد قدرت خرید بیشتر برای طبقه متوسط جامعه، شرایط آسان دریافت تسهیلات، مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت و اعتبار مستمر برای متقاضیان است.

 

دارنده کارت اعتباری می تواند تا میزان مشخصی که به آن سقف اعتبار گفته می شود و از محل اعتباری که توسط بانک ملی ایران به آن اختصاص داده شده است، از مراکز فروش کالا یا خدمات اعم از عموم فروشگاه ها، مراکز خرید و فروشگاه های اینترنتی خرید کند.

 

میزان اعتبار این کارت ها به انتخاب و نیاز مشتری تا سقف 50 میلیون تومان و نرخ سود تسهیلات آن مطابق ابلاغ شورای پول و اعتبار و بانک مرکزی 18 درصد معین شده است.

 

درخواست کارت های اعتباری بانک ملی ایران هم اکنون در شعب منتخب و با ارائه مدارک لازم امکان پذیر است.

 

مزیت رقابتی کارت های اعتباری بانک ملی ایران این است که سود و اقساط مشخص شده برای بازپرداخت تنها به میزان اعتبار مصرف شده از کارت تعلق می گیرد و این کارت ها دارای خاصیت گردشی هستند.

 

به عبارت دیگر اعتبار مصرف شده پس از پرداخت هر قسط به میزان اصل قسط پرداختی به کارت اعتباری دارنده کارت بر می گردد و دارنده کارت می تواند از این اعتبار دوباره استفاده کند.

 

لازم به ذکر است، گیرندگان تسهیلات مرابحه از بانک ملی ایران، می توانند اقساط خود را علاوه بر سایر روش های تسویه، در سامانه بام بپردازند.

 

 

افزایش سقف برداشت دستگاه های خودپرداز بانک ملی ایران به 500 هزار تومان

 

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، بر اساس مجوز بانک مرکزی و با توجه به نیاز مشتریان در روزهای پایانی سال و ایام نوروز، سقف برداشت روزانه وجه نقد برای ملی کارت ها از طریق دستگاه های خودپرداز این بانک از 11 اسفندماه امسال تا 15 فروردین ماه سال 1399 تا سقف پنج میلیون ریال افزایش می یابد.

 

لازم به ذکر است، پیش از این سقف برداشت روزانه وجه نقد از خودپردازهای بانک دو میلیون ریال بوده است.


ثبت نظر

ارسال