بازدید بانک توسعه تعاون از شرکت‌های بزرگ و فعال استان خراسان رضوی

نمایه بانک : تعدادی از شرکت‌های بزرگ و فعال بخش تعاونی و خصوصی استان خراسان رضوی که اقدام به دریافت تسهیلات اعتباری از بانک توسعه تعاون این استان کرده‌اند به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی مورد بازدید قرار گرفتند.
  • سه شنبه 30 بهمن 1397

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، تسهیلات پرداختی بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی با رویکرد ایجادی، توسعه‌ای و سرمایه در گردش از محل منابع داخلی، صندوق توسعه ملی و عاملیت طرح‌های ملی اشتغال بوده است.

سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، محمد ذوالفقاری مدیر امور مالی، پرویز اسدی مدیر امور حقوقی و احمد محمدی مدیر اداره شعب استان خراسان رضوی صبح امروز ابتدا از شرکت ایران شرق نیشابور بازدید کردند که این شرکت از شرکت‌های فعال و بزرگ تولیدی درزمینهٔ تولید بخاری، کولرآبی، آبگرمکن دیواری، یخچال می‌باشد و تاکنون توانسته است جهت 550 نفر اشتغال‌زایی ایجاد نماید.

 این شرکت فعالیت‌هایی اعم از نگهداری مواد اولیه، قالب، طراحی، برش، کوره رنگ‌آمیزی، سالن مونتاژ، بسته‌بندی و انبار و بارگیری انجام می‌دهد و تاکنون مبلغ ۴۰ میلیارد ریال سرمایه در گردش از بانک توسعه تعاون دریافت کرده است و قرار است در قالب بسته‌های خدمات‌رسانی اعم از حد اعتباری در قالب سرمایه در گردش، خرید دین و تسهیلات اعتباری خرد به کارکنان در قالب مرابحه پرداخت شود.

همچنین در ادامه این سفر از مجموعه هتل امیران نیشابور نیز بازدید به عمل آمد، هتل مذکور تنها و بزرگ‌ترین هتل شهرستان نیشابور با مشارکت ۵۰ درصدی بانک توسعه تعاون در قالب طرح ایجادی به بهره‌برداری رسید، هتل امیران در ۲۱ هزار مترمربع واقع گردیده که شامل سه سالن مراسم و اجتماعات، رستوران، ۴۶ اتاق با ظرفیت ۱۲۰ نفر و ۵۶ واحد تجاری و مجموعه ورزشی می‌باشد که از مجموع سرمایه‌گذاری550میلیارد ریالی سهم بانک توسعه تعاون در مشارکت این طرح ۳۲۰ میلیارد ریال بوده است که زمینه اشتغال ۱۸۰ نفر فراهم‌شده است.

همچنین در ادامه این سفر از مجموعه ورزشی شرکت تعاونی نی سایا شهرستان نیشابور بازدید به عمل آمد شرکت مذکور جهت تکمیل و راه‌اندازی، مبلغ ۵ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری از بانک توسعه تعاون دریافت کرد که این مجموعه ورزشی به‌صورت مجهز و کامل شامل سالن بدنسازی، استخر سرپوشیده، سونا، جکوزی می‌باشد..

شرکت تولیدی فرش زمرد مشهد از دیگر طرح‌های بزرگ و فعال استان خراسان رضوی است که مورد بازدید قرار گرفت شرکت تولیدی فرش زمرد شامل سه کارخانه رنگرزی، ریسندگی و بافندگی می‌باشد که بانک توسعه تعاون استان خراسان رضوی علاوه بر خدمات ارزی در قالب lcو گشایش اعتبار ارزی تاکنون بالغ‌بر ۷۰۰ میلیارد ریال در قالب ثابت و جاری، جهت خرید ماشین‌آلات جدید و تکمیل پروژه خط تولید و سرمایه در گردش به این شرکت تولید تسهیلات ارائه نموده است. مجموعه کارخانجات فرش زمرد زمینه ایجاد اشتغال ۱۰۰۰ نفر را فراهم ساخته است.

 گفتنی است شرکت مذکور در ایجاد فرایند رنگرزی تا ریسندگی و تولید نخ و فرش موفق به تکمیل چرخه خلق ارزش شده است لازم به ذکر است آخرین طرح مورد بازدید شرکت مجتمع صنعتی مواد غذائی گلشاد مشهد بود شرکت مذکور به‌عنوان تولیدکننده پودر خشک مربوط تولید پنیر، دوغ, شیر خشک باقابلیت صادرات و اشتغال‌زایی برای ۲۰۶ نفر موفق به دریافت ۵۰۰ میلیارد ریال در قالب سرمایه در گردش از بانک توسعه تعاون شده است.

سعید معادی مشاور مدیرعامل و مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت بانک توسعه ضمن ارزیابی مثبت از بازدیدهای به‌عمل‌آمده استان خراسان رضوی و شهر مقدس را یک ظرفیت مناسب در امر تولید و اشتغال قلمداد کرد و یادآور شد این شهرستان دارای شرکت‌های بزرگ تولیدی باقابلیت و پتانسیل مناسب می‌باشد.

شایان‌ذکر است کلیه مدیران عامل شرکت‌هایی که مورد بازدید قرار گرفتند ضمن اعلام رضایت از مجموعه عملکرد بانک توسعه تعاون، تسهیلات اعتباری این بانک را اثربخش و همکاری و حمایت بانک توسعه تعاون را قابل‌توجه قلمداد کردند.


ثبت نظر

ارسال