بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

نمایه بانک : مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.
  • شنبه 19 مرداد 1398 ساعت 14:15

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، دکتر محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک به ویژه خبرنگاران تقدیر کرد. 
وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و خاطرنشان کرد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط رسانه ها منعکس و به اطلاع مشتریان و عموم جامعه برسد.
حسین زاده با اشاره به اهمیت توجه به سلایق مخاطبان در نحوه ی اطلاع رسانی گفت: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی الزامی بوده و نیاز است روابط عمومی با فعالیت هدفمند و چابک ضمن رصد مداوم انتظارات و خواستهای مخاطبان از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت نظام بانکی بهره برده و حس مثبت و امیدبخش را به جامعه القا نماید .
مدیر عامل همچنین با مطلوب ارزیابی کردن تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی بانک، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی مطالب و تنوع آن ارایه کرد.
در ادامه ی این بازدید ایشان با همکاران واحد ارتباط مردمی بعنوان بخش مهمی از بانک در پاسخگویی به مشتریان نیز دیدار داشته و وظیفه ی آنها را کاری خطیر و سخت برشمردند.
در این دیدار سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان روابط عمومی بانک حضور داشتند.


ثبت نظر

ارسال