بازدید عباس نجفی عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون از استان گلستان

نمایه بانک : عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون در یک سفر دوروزه برای بازدید از شعب به استان گلستان عزیمت نمودند.
  • یکشنبه 28 بهمن 1397 ساعت 23:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک توسعه تعاون ، در این سفر که مدیران امور شعب و مهندسی پشتیبانی، مدیریت استان و معاونین عضو هیئت‌مدیره بانک را همراهی کردند، با حضور در شعب بندرگز، آق‌قلا، بندر ترکمن، کردکوی در غرب و شعب کلاله، آزادشهر در شرق استان گلستان از آن شعب بازدید نمودند.

عضو هیئت‌مدیره بانک توسعه تعاون هدف از این سفر را انجام گفتگوی تخصصی با همکاران توصیف نمود و ضمن آشنایی با توانمندی همکاران در یک تعامل صمیمانه پیرامون مسائل مختلف حوزه کاری و مشکلات شعب را موردبررسی قراردادند.

نجفی با بررسی و تحلیل دقیق آمار و عملکرد استان، نقاط ضعف و قوت شعب را در زمینه‌های جذب منابع و وصول مطالبات یادآور شد و ضمن یادآوری تطابق اقدامات با برنامه‌ها بر جدیت، دغدغه، تلاش و پیگیری همه همکاران در تمامی سطوح به‌ویژه در جهت بهبود شاخص‌های تحقق برنامه تأکید کرده و راهکارهایی را بیان داشتند.

در ادامه این سفر دوروزه، نجفی عضو هیئت‌مدیره از چند طرح اشتغال پایدار و فراگیر روستایی در استان که بالغ‌بر 992 فقره پرونده تسهیلاتی به ارزش 555/215 میلیون ریال بوده بازدید و از نزدیک این طرح‌ها را موردبررسی دقیق قراردادند.

وی همچنین با حضور در سه شرکت بزرگ شایان بتن، تولیدکننده تراورس و سازه‌های بتنی که مبلغ 27 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و شرکت بذر گلیداغ تولیدکننده بذر گندم گواهی‌شده که مبلغ 22 میلیارد ریال از محل صندوق توسعه ملی و اشتغال پایدار روستایی و شرکت تعاونی فجر طاها تولیدکننده صنایع چوبی و MDFکه مبلغ 6/800 میلیون ریال از محل اشتغال پایدار روستایی که توسط بانک توسعه تعاون پرداخت‌شده بازدید و از نزدیک با فعالیت و مشکلات آنان آشنا شدند.


ثبت نظر

ارسال