بازدید عضو هیات مدیره بانک ملت از شرکت نفت و گاز سیه فام

نمایه بانک : عضو هیات مدیره بانک ملت با حضور در محل شرکت نفت و گاز سیه فام در شهر بندرعباس، از بخش های مختلف این شرکت بازدید کرد.
  • چهارشنبه 12 تیر 1398 ساعت 15:11

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملت ، بهمن اسکندری در این بازدید که سعید نصری و سید ابوطالب دیبایی معاونان مدیرعامل، مجید ابراهیمی مدیر امور ناحیه یک، رضا مجیدی رییس اداره کل اعتبارات، بهبود ساسانیان مدیر شعب منطقه یک تهران و مهدی علیمردانی مدیر شعب منطقه دو تهران، وی را همراهی می کردند، از نزدیک با فعالیت های شرکت نفت و گاز سیه فام آشنا شد.
وی همچنین در نشست با مدیران ارشد این شرکت فعال در عرصه نفت و گاز، بر لزوم تقویت تعاملات تاکید و دستورات لازم را برای رفع چالش ها و مشکلات فراروی همکاری های دو مجموعه صادر کرد.
عضو هیات مدیره بانک ملت، با اشاره به حمایت های این بانک از صنعت نفت و گاز به عنوان یکی از اولویت های مهم که بسترسازتوسعه و اشتغال پایدار در کشور است، تاکید کرد: بانک ملت همواره رسالت خود را در این بخش که تاثیر مستقیم بر پویایی و پیشرفت کشور دارد، ایفا خواهدکرد.
در این جلسه، مدیران ارشد شرکت نفت و گاز سیه فام نیز به بیان دیدگاه ها و انتظارات خود از بانک ملت پرداختند و ابراز امیدواری کردند که تعامل سازنده این مجموعه با بانک ملت بیش از پیش تداوم داشته باشد.
بر اساس این گزارش، شرکت"نفت و گاز سیه فام" در سال ۱۳۹۳ با هدف تولید محصولات مختلف شامل انواع قیر و امولوسیون ها، حلال های نفتی، محصولات پتروشیمی و ... تاسیس شد و بر آن است تا با بهره گیری از پتانسیل های بخش خصوصی نقش تاثیرگذاری را در حوزه تولید و صادرات فرآورده های نفتی ایفا کند و پاسخگوی نیاز مشتریان در بازارهای بین المللی باشد.


ثبت نظر

ارسال