بانک ملی ایران به پویش هلال احمر برای کمک به سیل زدگان پیوست

نمایه بانک : بانک ملی ایران به منظور هدفمندتر شدن ارسال کمک های این بانک و کارکنان آن به هموطنان سیل زده کشور به پویش "سیل مهربانی" جمعیت هلال احمر پیوست.
  • چهارشنبه 21 فروردین 1398 ساعت 16:45

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک ملی ، کمک رسانی به هموطنان سیل زده از زمان آغاز بحران سیل اخیر در کشور، در دستور کار این بانک قرار گرفت و طی این مدت نیز اقدامات متعددی جهت رفع مشکلات هموطنان سیل زده انجام شده است.
تشکیل ستاد بحران بانک ملی ایران و بررسی وضعیت سیل زدگان، برپایی موکب شهدای بانک ملی ایران برای خدمت رسانی به هموطنان سیل زده در شهرستان پلدختر، اعزام گروه های امدادرسان درمانی و بهداشتی بیمارستان بانک ملی ایران جهت ارائه خدمات به مردم در مناطق سیل زده به استان لرستان، حضور اعضای هیات مدیره و تعدادی از مدیران ادارات امور شعب بانک برای بررسی وضعیت موجود و... از جمله اقدامات انجام شده در خصوص امدادرسانی و کمک به سیل زدگان بوده است.
همچنین کمیته های خودجوش کارکنان بانک در استان های مختلف تشکیل شده و تا کنون کارکنان بانک ملی ایران در استان های مختلف با ارسال چندین محموله غذایی و بهداشتی به مناطق سیل زده تلاش کرده اند در این حادثه غمبار در کنار هموطنان سیل زده باشند.
از سویی با توجه به میزان بالای خسارت وارده به مناطق سیل زده، بانک ملی ایران از طریق شرکت های وابسته نیز تلاش نموده تا یاریگر هموطنان عزیز سیل زده باشد.
همچنین کامیون های حاوی کمک های کارکنان بانک شامل موارد مورد نیاز سیل زدگان مانند پتو ،آب معدنی،کنسرو و لوازم بهداشتی نیز به سمت استان های سیل زده از جمله لرستان ارسال شده است.
بانک ملی ایران در جلسه مشترک نمایندگان بانک ها نیز که در سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برگزار شد، به پویش” سیل مهربانی” این سازمان پیوست تا بتواند با هماهنگی این سازمان به صورت موثرتر برای امدادرسانی و کمک در کنار هموطنان عزیز سیل زده باشد.
بانک ملی ایران همچنین اطلاع رسانی هایی نیز از طریق ارسال پیامک به مشتریان برای اعلام شماره حساب ۹۹۹۹۹ جمعیت هلال احمر و همچنین درج گزینه ویژه و مرتبط با حساب جمعیت هلال احمر برای کمک به سیل زدگان در اپلیکیشن بله داشته است.
«بله» در راستای مسئولیت اجتماعی خود فراخوانی برای کمک به استان‌های سیل زده برای کاربران خود ارسال کرده است که کاربران این اپلیکیشن بیش از 700 میلیون تومان کمک نقدی انجام دادند.


ثبت نظر

ارسال