بانک پارسیان از پشتوانه های اجرای صنعت پتروشیمی در کشور است

نمایه بانک : مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی با تقدیر از بانک پارسیان به دلیل حمایت از صنعت پتروشیمی گفت: این بانک یکی از فعالان اساسی در کنسرسیوم ها بانک ها و از پشتوانه های اجرای پروژه های صنعت پتروشیمی در کشور است.
  • یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 9:0

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، حسین علیمراد گفت: به پشتوانه حمایت بانک های داخلی، تحریم ها در تامین مالی اجرای طرح های صنعت پتروشیمی بی اثر بوده است .

مدیر سرمایه گذاری شرکت ملی صنایع پتروشیمی خاطرنشان کرد: تمرکز بر روی بازار سرمایه و اوراق بدهی، اصلی ترین گزینه ها برای تامین مالی در صنعت پتروشیمی است که البته بدون حمایت سیستم بانکی امکان پذیر نیست. 

وی تصریح کرد: با توجه به سیاست بانک ها مبنی بر سودآوری، تنها حوزه ای که برای بانک ها همواره جذابیت سرمایه گذاری دارد، حوزه پتروشیمی است ، چراکه از سودآوری آن اطمینان دارند.

علیمراد با تاکید بر این که حمایت بانک های داخلی در تامین مالی پروژه های صنعت پتروشیمی قابل تقدیر است و به پشتوانه این حمایت، تحریم ها در تامین مالی طرح های این صنعت، بی اثر بوده است گفت: خوشبختانه بانک های داخلی بصورت کنسرسیوم در تامین مالی طرح های پتروشیمی از طریق بازار سرمایه بسیار فعال هستند.

 
 

ثبت نظر

ارسال