برندگان قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز ارزی بانک پارسیان مشخص شدند/ شعبه گچساران بانک پارسیان گشایش یافت

نمایه بانک : قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز ارزی بانک پارسیان با حضور نمایندگان دادستانی و اداره نظارت و مهندسی نرم افزار بانک مرکزی ج.ا.ا و دکتر شمس عالم، عضو هیات مدیره بانک پارسیان، روز دوشنبه 15 مرداد ماه 97 برگزار و برندگان آن مشخص شدند./ سیصد و چهل و سومین شعبه بانک پارسیان درشهرستان گچساران، باحضور فرماندارو شهردارمنطقه، نماینده مجلس شورای اسلامی، فرمانده سپاه و نیروی انتظامی گچساران،،همچنین مدیرامور. شعب بانک پارسیان و با همراهی کسبه و مردم این شهر آغاز به کار کرد.
  • شنبه 20 مرداد 1397 ساعت 18:51

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، تعداد 7 جایزه کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل به ارزش 50میلیون ریال، 67 کمک هزینه خرید صنایع دستی به ارزش 5 میلیون ریال و 667 جایزه نقدی از هدایای این دوره از قرعه کشی سپرده های قرض الحسنه پس انداز ارزی بانک پارسیان است.
اسامی برندگان این مرحله از قرعه کشی به‌زودی در تارنمای بانک  پارسیان قابل مشاهده است.

 

شعبه گچساران بانک پارسیان گشایش یافت

به گزارش نمایه بانک ، به نقل از روابط عمومی بانک پارسیان، در آیین گشایش این شعبه، دکتررحیمی، فرماندار شهرستان گچساران، ضمن قدردانی از بانک پارسیان برای سرمایه گذاری درراستای ارزش آفرینی به ظرفیت های نهفته این شهرستان، گفت با توجه به فرصت های سرمایه گذاری شهرگچساران و کارنامه عملکرد درخشان بانک پارسیان، یقیناً ، شاهد رشد و رونق اقتصادی و اشتغال موثر جوانان این منطقه خواهیم بود..
در ادامه، آقای خلیل پور مدیر امور شعب بانک پارسیان با اشاره به شعار امسال، که با نام حمایت از کالاهای ایرانی نام گرفته، گفت: امیدواریم با برنامه ریزی های سازنده و با بهره مندی هرچه بیشتر ازشرکت های گروه مالی پارسیان در الگوی بانکداری شرکتی ، موجب اعتلای اقتصادی  هر چه بیشتر کشور شویم.


ثبت نظر

ارسال